Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6566
Название: Розробка ігрового додатку з використанням нейронної мережі на рушії Unity
Авторы: Головко, М.В.
Ключевые слова: Unity
Tensorflow
Barracuda
нейронна мережа
модель
скрипт
тренування
валідація
класифікація
розробка
датасет
Дата публикации: 30-июл-2024
Издательство: Університет митної справи та фінансів
Библиографическое описание: Головко М.В. Розробка ігрового додатку з використанням нейронної мережі на рушії Unity: кваліфікаційна робота бакалавра ... бакалавр: 122 «Комп'ютерні науки» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 60 с.
Серия/номер: 122 «Комп'ютерні науки»;2024
Аннотация: Дана кваліфікаційна робота присвячена розробці ігрового додатку з використанням нейронної мережі на рушії Unity. Розглянуті методи та технічні засоби, необхідні для реалізації додатку, сформульовані вимоги до програмного забезпечення. У результаті було проведено проектування та розробку гри, створено датасет, розроблено та натрененовано нейронну мережу з метою досягнення високої точності та швидкості класифікації класу зображення. Також була здійснена інтеграція навченої моделі нейронної мережі в гру та реалізована взаємодія з нею у вигляді головоломок. Розроблений програмний додаток є надійним та стабільним, використовує передові технології, такі як згорткова нейронна мережа для класифікації зображень. Розроблено ігровий додаток та натреновано згорткову нейронну мережу, яка класифікує малюнки, створені гравцем у додатку, в один з класів та створює перед ним відповідний об’єкт.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6566
Располагается в коллекциях:Спеціальність: 122 Комп'ютерні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2024_Holovko_122_Bak.pdf1,05 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.