Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6558
Название: Аналіз маркетингового стратегічного планування в організації та визначення його впливу на ефективність її ринкової діяльності
Авторы: Володіна, Д.С.
Дата публикации: 30-июл-2024
Издательство: Університет митної справи та фінансів
Библиографическое описание: Володіна Д.С. Аналіз маркетингового стратегічного планування в організації та визначення його впливу на ефективність її ринкової діяльності: кваліфікаційна робота бакалавра ... бакалавр: 073 «Менеджмент» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 62 с.
Серия/номер: 073 «Менеджмент»;2024
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6558
Располагается в коллекциях:Спеціальність: 073 Менеджмент

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2024_Volodina_Daryna__073_Bak.pdf.pdf1,32 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.