Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6548
Название: Психологічні особливості шкільних страхів в умовах дистанційного навчання
Авторы: Жданов, Д.О.
Ключевые слова: шкільні страхи
дистанційне навчання
емоційний стан
діти
підлітки
вікові особливості
тривожність
Дата публикации: 30-июл-2024
Издательство: Університет митної справи та фінансів
Библиографическое описание: Жданов Д.О. Психологічні особливості шкільних страхів в умовах дистанційного навчання: кваліфікаційна робота бакалавра ... бакалавр: 053 «Психологія» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 66 с.
Серия/номер: 053 «Психологія»;2024
Аннотация: У роботі аналізується проблема шкільних страхів під час дистанційного навчання в учнів молодшого, середнього та старшого шкільного віку. В ході написання роботи було проведено теоретичне та методологічне обґрунтування дослідження шкільних страхів. Був підібраний комплекс методів дослідження, який відповідав поставленій меті. Проведено діагностику та аналіз шкільних страхів відповідно до проявів тривожності учнів молодшого, середнього та старшого шкільного віку.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6548
Располагается в коллекциях:Спеціальність: 053 Психологія

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2024_Zhdanov_053_Bak.pdf825,04 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.