Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6428
Название: | Методи та технологiї створення навчального веб середовища для генерування завдань |
Авторы: | Пінчук, Андрій Васильович |
Ключевые слова: | методи технології інструменти розробки навчальне веб середовище з генерування завдань веб-додаток прототип дистанційна освіта HTML CSS JavaScript TypeScript хостинг |
Дата публикации: | 4-мар-2024 |
Издательство: | Університет митної справи та фінансів |
Библиографическое описание: | Пінчук А. В. Методи та технологiї створення навчального веб середовища для генерування завдань : кваліфікаційна робота магістра : 122 «Комп'ютерні науки» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 81 с. |
Серия/номер: | 122 «Комп'ютерні науки»;2024 |
Аннотация: | Актуальність теми створення навчального веб-середовища для генерування завдань проявляється у зростанні вимог до ефективності та якості навчального процесу в системі дистанційної освіти України з урахуванням технічного прогресу та змін в освітній системі, яка все більше спрямовується на європейські стандарти, вимагаючи постійного удосконалення. Сучасні комп'ютерні технології відкривають можливості для розробки інноваційних систем навчання, сприяючи обміну інформацією та досвідом незалежно від фізичної віддаленості між учасниками. Тому дослідження методів та технологій, а також створення навчального веб середовища для генерування завдань з урахуванням світового досвіду, особливостей і реалій стану вітчизняної освіти є однією із актуальних і важливих наукових і практичних проблем. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6428 |
Располагается в коллекциях: | Спеціальність: 122 Комп'ютерні науки |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
2024_Pinchuk_122_Mag.pdf | 2,13 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.