Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6375
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСметана, М. К.-
dc.date.accessioned2024-02-12T12:36:51Z-
dc.date.available2024-02-12T12:36:51Z-
dc.date.issued2024-02-12-
dc.identifier.citationСметана М. К. Розвиток цифрових технологій реклами як сучасна світова тенденція: дипломна робота бакалавра ... бакалавр: 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 65 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6375-
dc.description.abstractМета роботи: аналіз та оцінювання тенденцій розвитку цифрової реклами у світі та розробка проекту інформаційної акції із використанням цифрових технологій реклами. Одержані висновки та їх новизна: одержані висновки полягаються у систематизації теоретичних підходів і практичного досвіду із застосування цифрових технологій реклами та вивчення її аудиторії, що складають основу для розробки й упровадження рекламних кампаній у сучасних умовах. Практичне значення: результати дослідження можуть бути корисними як медіапрактикам, так і викладачам і студентам. Окремі результати дослідження були представлені на Міжнародній науково-практичній конференції «Економіко-правові та управлінсько-технологічні виміри сьогодення: молодіжний погляд» в Університеті митної справи та фінансів 4 листопада 2022 року. Розроблені авторкою проєкт інформаційної акції «Стратегія цифрового просування послуг туристичної компанії «Відпочинок» та інформаційних продуктів для її реалізації можуть бути успішно втілені на практиці після визволення українських земель та відновлення рекреаційної функції побережжя Азовського моря.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseries061 «Журналістика»;2023-
dc.subjectцифрова стратегіяuk_UA
dc.subjectінтерактивні технологіїuk_UA
dc.subjectкомунікаційна стратегіяuk_UA
dc.subjectдіджитал рекламаuk_UA
dc.subjectконтентuk_UA
dc.subjectмедіапростірuk_UA
dc.subjectзв’язки з громадкістюuk_UA
dc.subjectінтернет-рекламаuk_UA
dc.subjectвебсайтuk_UA
dc.subjectрекламні інструментиuk_UA
dc.titleРозвиток цифрових технологій реклами як сучасна світова тенденціяuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_Smetana_061_Bak.docx.pdf1,7 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.