Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6335
Назва: Маркетингові технології просування інноваційного продукту за допомогою брендингу
Автори: Олініченко, К.С.
Чміль, Г.Л.
Прядко, О.М.
Ключові слова: збутова політика
просування
маркетингові дослідження
маркетинг
ринок
продовольчий ринок
Дата публікації: 11-січ-2024
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Олініченко К.С., Чміль Г.Л., Прядко О.М. Маркетингові технології просування інноваційного продукту за допомогою брендингу. Науковий погляд: економіка та управління, № 3 (83) / 2023. С. 102-110.
Серія/номер: Науковий погляд: економіка та управління;№ 3 (83) / 2023
Короткий огляд (реферат): У статті наведено результати та висновки аналізу розвитку ринку паштетних виробів в Україні. Проведений аналіз ринку дав змогу виявити ключові тенденції та напрямки розвитку ринку паштетних виробів в Україні, була оцінена ємність ринку та специфіка динаміки виробництва паштетних виробів у цілому. Отримані результати анкетування виявили високу прихильність споживачів купувати оздоровчі продукти харчування та змінювати звички в харчуванні; основні місця реалізації продукції та критерії, на які слід звертати увагу під час розробки та просування інноваційного товару. Опрацювання даних опитування щодо найбільшої цінності для споживачів паштетів, дозволило виявити пріоритетність емоційних над раціональними мотивами споживчого вибору. Розроблено профіль цільової аудиторії та засоби просування паштетних виробів збагачених на кальцій, шляхом використання білково-мінеральної добавки на ринок. Одержані результати можуть бути корисними під час формування маркетингової політики підприємств, що працюють на ринку м’яса та м’ясопродуктів у сегменті ринку здорового харчування, а також для формування інструментів комплексу маркетингу для виведення їх на ринок.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6335
ISSN: 2706-9079
Розташовується у зібраннях:2023/3(83)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdf719,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.