Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6335
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОлініченко, К.С.-
dc.contributor.authorЧміль, Г.Л.-
dc.contributor.authorПрядко, О.М.-
dc.date.accessioned2024-01-11T12:50:17Z-
dc.date.available2024-01-11T12:50:17Z-
dc.date.issued2024-01-11-
dc.identifier.citationОлініченко К.С., Чміль Г.Л., Прядко О.М. Маркетингові технології просування інноваційного продукту за допомогою брендингу. Науковий погляд: економіка та управління, № 3 (83) / 2023. С. 102-110.uk_UA
dc.identifier.issn2706-9079-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6335-
dc.description.abstractУ статті наведено результати та висновки аналізу розвитку ринку паштетних виробів в Україні. Проведений аналіз ринку дав змогу виявити ключові тенденції та напрямки розвитку ринку паштетних виробів в Україні, була оцінена ємність ринку та специфіка динаміки виробництва паштетних виробів у цілому. Отримані результати анкетування виявили високу прихильність споживачів купувати оздоровчі продукти харчування та змінювати звички в харчуванні; основні місця реалізації продукції та критерії, на які слід звертати увагу під час розробки та просування інноваційного товару. Опрацювання даних опитування щодо найбільшої цінності для споживачів паштетів, дозволило виявити пріоритетність емоційних над раціональними мотивами споживчого вибору. Розроблено профіль цільової аудиторії та засоби просування паштетних виробів збагачених на кальцій, шляхом використання білково-мінеральної добавки на ринок. Одержані результати можуть бути корисними під час формування маркетингової політики підприємств, що працюють на ринку м’яса та м’ясопродуктів у сегменті ринку здорового харчування, а також для формування інструментів комплексу маркетингу для виведення їх на ринок.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий погляд: економіка та управління;№ 3 (83) / 2023-
dc.subjectзбутова політикаuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectпродовольчий ринокuk_UA
dc.titleМаркетингові технології просування інноваційного продукту за допомогою брендингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023/3(83)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdf719,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.