Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6334
Назва: Соціальна відовідальність бізнесу та менеджменту: класифікація форм та детермінанти формування
Автори: Петруня, Ю.Є.
Петруня, В.Ю.
Ключові слова: бізнес
менеджмент
соціальна відповідальність
держава
форми соціальної відповідальності
Дата публікації: 11-січ-2024
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Петруня Ю.Є., Петруня В.Ю. Соціальна відовідальність бізнесу та менеджменту: класифікація форм та детермінанти формування. Науковий погляд: економіка та управління, № 3 (83) / 2023. С. 111-118.
Серія/номер: Науковий погляд: економіка та управління;№ 3 (83) / 2023
Короткий огляд (реферат): Проведено аналіз походження проблеми соціальної відповідальності власників бізнесу та менеджерів компаній. Системно визначено основні можливі критерії класифікації форм соціальної відповідальності бізнесу в сучасних умовах: за походженням соціальної відповідальності; за сферою поширення (спрямованістю) соціальної відповідальності; за характером соціальної відповідальності. За кожним із запропонованих критеріїв соціальної відповідальності бізнесу виділено відповідні групи її форм. Досліджено основні внутрішні фактори, що впливають на масштаби та інтенсивність проявів соціальної відповідальності власників бізнесу та менеджерів: потенціал бізнесу; особливості умов ведення бізнесу; цінності власників бізнесу та топ-менеджерів. Показано роль держави щодо зовнішнього впливу на рівень соціальної відповідальності бізнесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6334
ISSN: 2706-9079
Розташовується у зібраннях:2023/3(83)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17.pdf514,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.