Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6306
Название: Реалізація адміністративних функцій керівника підприємства: компетентнісний підхід
Авторы: Барабаш, О. О.
Ключевые слова: керівник
підприємство
суб’єкт адміністративного права
компетенції
компетентнісний підхід
професійна діяльність
правовий статус керівника підприємства
реалізація компетенції керівника
Дата публикации: 9-янв-2024
Издательство: Університет митної справи та фінансів
Библиографическое описание: Барабаш О. О. Реалізація адміністративних функцій керівника підприємства: компетентнісний підхід. Правова позиція, № 3 (40), 2023. С. 83-87.
Серия/номер: Правова позиція;№ 3 (40), 2023
Аннотация: У статті досліджено компетентнісний підхід до реалізації функцій керівника підприємства. Наголошено, що реалізація компетенції керівника підприємства визначає загальний стабільний матеріально-фінансовий стан підприємства та зумовлює рівень його прибутковості, що і є основною метою господарської діяльності та створення підприємства. Адміністративно-правове регулювання діяльності керівників підприємств щодо питань поточного керівництва очолюваних підприємств створює нормативне підґрунтя для встановлення правомірності їхньої діяльності. Відповідно, неефективність управлінських рішень керівництва підприємства під час договірної діяльності може свідчити про порушення чинного законодавства та внутрішніх документів, як-то контракти з керівниками підприємств, статути тощо. Зазначено, що компетенція як функціональна складова правового статусу об’єднує такі елементи: функції суб’єкта публічної адміністрації – основні види діяльності цього суб’єкта, що утворюють зміст його діяльності. Як правило, такі функції перераховуються в нормативному акті, що урегульовує діяльність суб’єкта публічної адміністрації, й залежать від мети і завдань, що визначені для цього суб’єкта. Виокремлено найпопулярніші компетенції – лідерство, аналітичне мислення, проактивність, орієнтація на ефективність, здійснення впливу на співробітників, пошук та сприйняття інформації, навики взаємодії з людьми, командна робота, креативність, впевненість у собі, директивне керівництво, емоційна гнучкість, самопізнання. Усі ці компетенції проранжовано відповідно до частоти присутності у відомих моделях компетенцій (Р. Бояцис; Л. Спенсер і С. Спенсер; Ланкастерська модель; Г. М. Шредер): лідерство, аналітичне мислення, проактивність, орієнтація на ефективність – мінімум три рази; здійснення впливу на співробітників, пошук та сприйняття інформації, навики взаємодії з людьми, командна робота, креативність, впевненість у собі – два рази; директивне керівництво, емоційна гнучкість, самопізнання – один. Зроблено висновок, що цей перелік являє собою різноманітні якості, які відображають окремі специфічні аспекти діяльності керівника. Володіння перерахованими навичками і здібностями, безумовно, позитивно впливає на ефективність роботи управлінця.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6306
ISSN: 2521-6473
Располагается в коллекциях:2023/3(40)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
15.pdf373,11 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.