Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6306
Назва: Реалізація адміністративних функцій керівника підприємства: компетентнісний підхід
Автори: Барабаш, О. О.
Ключові слова: керівник
підприємство
суб’єкт адміністративного права
компетенції
компетентнісний підхід
професійна діяльність
правовий статус керівника підприємства
реалізація компетенції керівника
Дата публікації: 9-січ-2024
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Барабаш О. О. Реалізація адміністративних функцій керівника підприємства: компетентнісний підхід. Правова позиція, № 3 (40), 2023. С. 83-87.
Серія/номер: Правова позиція;№ 3 (40), 2023
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено компетентнісний підхід до реалізації функцій керівника підприємства. Наголошено, що реалізація компетенції керівника підприємства визначає загальний стабільний матеріально-фінансовий стан підприємства та зумовлює рівень його прибутковості, що і є основною метою господарської діяльності та створення підприємства. Адміністративно-правове регулювання діяльності керівників підприємств щодо питань поточного керівництва очолюваних підприємств створює нормативне підґрунтя для встановлення правомірності їхньої діяльності. Відповідно, неефективність управлінських рішень керівництва підприємства під час договірної діяльності може свідчити про порушення чинного законодавства та внутрішніх документів, як-то контракти з керівниками підприємств, статути тощо. Зазначено, що компетенція як функціональна складова правового статусу об’єднує такі елементи: функції суб’єкта публічної адміністрації – основні види діяльності цього суб’єкта, що утворюють зміст його діяльності. Як правило, такі функції перераховуються в нормативному акті, що урегульовує діяльність суб’єкта публічної адміністрації, й залежать від мети і завдань, що визначені для цього суб’єкта. Виокремлено найпопулярніші компетенції – лідерство, аналітичне мислення, проактивність, орієнтація на ефективність, здійснення впливу на співробітників, пошук та сприйняття інформації, навики взаємодії з людьми, командна робота, креативність, впевненість у собі, директивне керівництво, емоційна гнучкість, самопізнання. Усі ці компетенції проранжовано відповідно до частоти присутності у відомих моделях компетенцій (Р. Бояцис; Л. Спенсер і С. Спенсер; Ланкастерська модель; Г. М. Шредер): лідерство, аналітичне мислення, проактивність, орієнтація на ефективність – мінімум три рази; здійснення впливу на співробітників, пошук та сприйняття інформації, навики взаємодії з людьми, командна робота, креативність, впевненість у собі – два рази; директивне керівництво, емоційна гнучкість, самопізнання – один. Зроблено висновок, що цей перелік являє собою різноманітні якості, які відображають окремі специфічні аспекти діяльності керівника. Володіння перерахованими навичками і здібностями, безумовно, позитивно впливає на ефективність роботи управлінця.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6306
ISSN: 2521-6473
Розташовується у зібраннях:2023/3(40)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf373,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.