Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6229
Назва: Modern types of innovative marketing in the activities of enterprises
Автори: Mostova, Anastasiia
Ключові слова: strategic management of marketing activity
innovative marketing strategy
types of innovative marketing
marketing of innovations
Дата публікації: 20-гру-2023
Видавництво: Придніпровська Державна академія будівництва та архітектури
Бібліографічний опис: Mostova A.D. (2018). Modern types of innovative marketing in the activities of enterprises. Eastern Europe: Economics, Business and Management. Vol. 1 (12). pp. 88-94.
Серія/номер: Eastern Europe: Economics, Business and Management;Vol. 1 (12), 2018
Короткий огляд (реферат): The article deals with the essence of strategic marketing management of the activities of enterprises and the concept of marketing strategy. The peculiarities of marketing of innovations and basic approaches to the classifications of marketing innovations in the scientific literature are revealed. Taking into account the existing approaches, a systematic classification of marketing innovations was provided with the purpose of further development of an effective marketing innovative strategy of the enterprise and justification of the corresponding marketing innovations in the marketing activity of the enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6229
ISSN: 2518-1971
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та регіональних студій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.Modern types of innovative marketing in the activities of enterprises.pdf589,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.