Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6229
Название: Modern types of innovative marketing in the activities of enterprises
Авторы: Mostova, Anastasiia
Ключевые слова: strategic management of marketing activity
innovative marketing strategy
types of innovative marketing
marketing of innovations
Дата публикации: 20-дек-2023
Издательство: Придніпровська Державна академія будівництва та архітектури
Библиографическое описание: Mostova A.D. (2018). Modern types of innovative marketing in the activities of enterprises. Eastern Europe: Economics, Business and Management. Vol. 1 (12). pp. 88-94.
Серия/номер: Eastern Europe: Economics, Business and Management;Vol. 1 (12), 2018
Аннотация: The article deals with the essence of strategic marketing management of the activities of enterprises and the concept of marketing strategy. The peculiarities of marketing of innovations and basic approaches to the classifications of marketing innovations in the scientific literature are revealed. Taking into account the existing approaches, a systematic classification of marketing innovations was provided with the purpose of further development of an effective marketing innovative strategy of the enterprise and justification of the corresponding marketing innovations in the marketing activity of the enterprise.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6229
ISSN: 2518-1971
Располагается в коллекциях:Кафедра міжнародних відносин

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
13.Modern types of innovative marketing in the activities of enterprises.pdf589,76 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.