Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6226
Назва: Оцінювання ефективності просування бізнесу в соціальних мережах
Автори: Мостова, А.
Ключові слова: просування бізнесу
соціальні мережі
стратегія SMM
контент-маркетинг
метрики ефективності
управління комунікаціями
Дата публікації: 18-гру-2023
Видавництво: Мукачівський державний університет
Бібліографічний опис: Мостова, А. (2022). Оцінювання ефективності просування бізнесу в соціальних мережах. Економіка та суспільство, (43).
Серія/номер: Економіка та суспільство;Випуск № 43 / 2022
Короткий огляд (реферат): Аргументовано роль соціальних мереж у формуванні SMM стратегії бізнесу. Проведено дослідження осно- вних тенденцій розвитку та мотивів використання соціальних мереж користувачами та показано, що соціальні медіа є ефективним інструментом з просування бізнесу та вдосконалення маркетингових комунікацій. Роз- глянуто основні аргументи на користь різних соціальних мереж, висловлені користувачами. Проведено до- слідження рівня залученості до контенту серед підписників сторінок брендів у соціальних мережах за різними галузями та визначено потенціал для просування бізнесу. Виявлено основні метрики, які використовуються для оцінки ефективності маркетингових зусиль у соціальних медіа. Проведено практичне дослідження ефек- тивності використання соціальних мереж на прикладі брендів спортивного одягу. Надано рекомендації щодо вдосконалення просування бізнесу в соціальних медіа для покращення показників залученості підписників, а також формування та розвитку системи цифрових маркетингових комунікацій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6226
ISSN: 2524-0072
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та регіональних студій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19 Evaluating the effectiveness of business promotion in social media.pdf194,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.