Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6226
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМостова, А.-
dc.date.accessioned2023-12-18T11:13:24Z-
dc.date.available2023-12-18T11:13:24Z-
dc.date.issued2023-12-18-
dc.identifier.citationМостова, А. (2022). Оцінювання ефективності просування бізнесу в соціальних мережах. Економіка та суспільство, (43).uk_UA
dc.identifier.issn2524-0072-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6226-
dc.description.abstractАргументовано роль соціальних мереж у формуванні SMM стратегії бізнесу. Проведено дослідження осно- вних тенденцій розвитку та мотивів використання соціальних мереж користувачами та показано, що соціальні медіа є ефективним інструментом з просування бізнесу та вдосконалення маркетингових комунікацій. Роз- глянуто основні аргументи на користь різних соціальних мереж, висловлені користувачами. Проведено до- слідження рівня залученості до контенту серед підписників сторінок брендів у соціальних мережах за різними галузями та визначено потенціал для просування бізнесу. Виявлено основні метрики, які використовуються для оцінки ефективності маркетингових зусиль у соціальних медіа. Проведено практичне дослідження ефек- тивності використання соціальних мереж на прикладі брендів спортивного одягу. Надано рекомендації щодо вдосконалення просування бізнесу в соціальних медіа для покращення показників залученості підписників, а також формування та розвитку системи цифрових маркетингових комунікацій.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherМукачівський державний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка та суспільство;Випуск № 43 / 2022-
dc.subjectпросування бізнесуuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectстратегія SMMuk_UA
dc.subjectконтент-маркетингuk_UA
dc.subjectметрики ефективностіuk_UA
dc.subjectуправління комунікаціямиuk_UA
dc.titleОцінювання ефективності просування бізнесу в соціальних мережахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та регіональних студій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19 Evaluating the effectiveness of business promotion in social media.pdf194,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.