Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6212
Назва: Тенденції розвитку ритейлу: вітчизняний та зарубіжний досвід
Автори: Богородицька, Г.Є.
Гриценко, А.В.
Філоненко, А.В.
Ключові слова: ритейл
роздрібна торгівля
діджиталізація
бізнес-моделі
персоналізація
омніканальність
Дата публікації: 14-гру-2023
Видавництво: Класичний приватний університет
Бібліографічний опис: Богородицька Г.Є., Гриценко А.В., Філоненко А.В. Тенденції розвитку ритейлу: вітчизняний та зарубіжний досвід. Держава та регіони, 2021 р., № 1 (118). С. 12-16.
Серія/номер: Держава та регіони;2021 р., № 1 (118)
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено сучасному явищу роздрібної торгівлі, або ритейлу. Надано короткий огляд праць, присвячених проблемам роздрібної торгівлі як у світі, так і в Україні. Розглянуто основні тенденції розви- тку ритейлу. Проаналізовано особливості впливу на розвиток ритейлу такого нового виклику, як пандемія COVID-19, в Україні та за кордоном. Установлено, що через пандемію споживачі стали більш гнучкими під час вибору різних каналів покупки (онлайн, офлайн), а тому набувають актуальності інтегровані послуги та зручний процес покупки незалежно від вибраного каналу. Виділено основні тенденції розвитку роздріб- ної торгівлі: омніканальність, діджиталізація ринку, персоналізація, кобрендинг, екологізація та соціальна відповідальність ритейл-бізнесу, його прозорість та створення однієї платформи управління бізнесом, що включатиме систему ІТ-рішень та засобів автоматизації бізнес-операцій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6212
ISSN: 2707-0719
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних відносин

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
GREP_2021_01.pdf224,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.