Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6181
Название: Communication trends of the tourist services market of Ukraine
Авторы: Halynska, Yuliia V.
Zhuravka, Fedir O.
Nebaba, Natalia А.
Yarova, Inessa E.
Ключевые слова: tourism
communication trend
communication
tourism trends
educational component
Дата публикации: 7-дек-2023
Издательство: Національна академія управління
Библиографическое описание: Halynska Yuliia V., Zhuravka Fedir O., Nebaba Natalia А., Yarova Inessa E. Communication trends of the tourist services market of Ukraine. Актуальні проблеми економіки, №3 (237), 2021. С. 51-60.
Серия/номер: Актуальні проблеми економіки;№3 (237), 2021
Аннотация: In this article, communication trends have been identified for the formation of a strategy in tourism through the relationship of the tourism and educational industries with the participation of educational institutions. The main tourism and communication trends of 2021–2022 have been identified, which imply the presence of an additional service in the form of an “educational component”. The study showed a direct relationship between the increase in demand for tours, and the absolute discrepancy between the tourist services offered to the buyer. The main elements of an effective communication strategy in the tourism industry of Ukraine were also proposed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6181
ISSN: 1993-6788
Располагается в коллекциях:Кафедра міжнародних відносин

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APE_2021_03.pdf2,92 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.