Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6181
Назва: Communication trends of the tourist services market of Ukraine
Автори: Halynska, Yuliia V.
Zhuravka, Fedir O.
Nebaba, Natalia А.
Yarova, Inessa E.
Ключові слова: tourism
communication trend
communication
tourism trends
educational component
Дата публікації: 7-гру-2023
Видавництво: Національна академія управління
Бібліографічний опис: Halynska Yuliia V., Zhuravka Fedir O., Nebaba Natalia А., Yarova Inessa E. Communication trends of the tourist services market of Ukraine. Актуальні проблеми економіки, №3 (237), 2021. С. 51-60.
Серія/номер: Актуальні проблеми економіки;№3 (237), 2021
Короткий огляд (реферат): In this article, communication trends have been identified for the formation of a strategy in tourism through the relationship of the tourism and educational industries with the participation of educational institutions. The main tourism and communication trends of 2021–2022 have been identified, which imply the presence of an additional service in the form of an “educational component”. The study showed a direct relationship between the increase in demand for tours, and the absolute discrepancy between the tourist services offered to the buyer. The main elements of an effective communication strategy in the tourism industry of Ukraine were also proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6181
ISSN: 1993-6788
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та регіональних студій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APE_2021_03.pdf2,92 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.