Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6128
Title: Місце підприємницької та корпоративної діяльності в реалізації сучасної соціальної парадигми
Authors: Джинджоян, В. В.
Keywords: соціум
соціальна реальність
соціальна парадигма
підприємницька діяльність
соціальне підприємництво
корпоративна діяльність
Issue Date: 24-Nov-2023
Publisher: Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України, ТОВ `Редакція журналу `Економіка та держава`
Citation: Джинджоян В. В. Місце підприємницької та корпоративної діяльності в реалізації сучасної соціальної парадигми. Економіка та держава, № 11/2019. С. 30-33.
Series/Report no.: Економіка та держава;№ 11/2019
Abstract: У статті здійснено теоретичне визначення місця підприємницької та корпоративної діяльності в реалізації сучасної соціальної парадигми. Встановлено, що вирішення соціальних завдань у сучасному українському суспільстві набуває першочергового значення. Однак в умовах економічної кризи наша держава не в змозі виконати всі свої соціальні функції. Обгрунтування інституту підприємництва як фактору модернізації українського суспільства в умовах глобалізації, передбачає використання всього теоретикометодологічного арсеналу гуманітарного та соціальноекономічного знання, що дозволяє охопити і зрозуміти витоки, суть, соціальноекономічний зміст і функціональні ролі підприємництва. Узагальнено, що у зв'язку з цим набуває особливої методологічної значущості теорія соціальної стратифікації, яка доз воляє описати структуровані відмінності і соціальну нерівність між групами людей.
URI: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6128
ISSN: 2306-6806
Appears in Collections:Кафедра міжнародного туризму та готельно-ресторанного бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf153,72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.