Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6120
Назва: Стратегічне управління розвитком туризму
Автори: Джинджоян, В. В.
Ємельянова, М. О.
Штонда, Г. А.
Ключові слова: стратегічне управління
туристична галузь
етапи розробки стратегії
завдання стратегічного управління
суб’єкт управління
об’єкт управління
переваги стратегічного управління
Дата публікації: 23-лис-2023
Видавництво: Дніпровський гуманітарний університет
Бібліографічний опис: Джинджоян В. В., Ємельянова М. О., Штонда Г. А. Стратегічне управління розвитком туризму. Право і суспільство, № 6 / 2018. С. 132-137.
Серія/номер: Право і суспільство;№ 6 / 2018
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито значення туристичної галузі в економіці країни. Встанов- лено, що стратегічне управління розвитком туризму виступає безперервним динамічним процесом. Розкрито етапи розробки стратегії та головні завдання стратегічного управління розвитком туризму. Наведено переваги стратегічного управління для вітчизняних підприємств сфери туризму.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6120
Розташовується у зібраннях:Кафедра туризму та готельно-ресторанної справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.1.pdf290,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.