Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6086
Назва: Економіка та фінанси готельно-ресторанного бізнесу
Автори: Небаба, Н.О.
Разінькова, М.Ю.
Стелюк, Н.Ф.
Ключові слова: фінанси
економіка
готельно-ресторанний бізнес
суб’єкт господарювання
прибуток
діяльність
Дата публікації: 16-лис-2023
Бібліографічний опис: Небаба Н.О., Разінькова М.Ю., Стелюк Н.Ф. Економіка та фінанси готельно-ресторанного бізнесу. Наукові перспективи, № 9(27) 2022. С. 260-269.
Серія/номер: Наукові перспективи;№ 9(27) 2022
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто розвиток готельно-ресторанного бізнесу в Україні та визначено, що він є одним із визначальних елементів туристичної індустрії, оскільки містить великий перелік послуг. В Україні функціонує значна кількість суб’єктів господарювання в даній сфері, які мають різні організаційно-правові форми. І їхня ефективність господарської діяльності багато в чому залежить від економіки та фінансового забезпечення. Обґрунтовано, що готельно-ресторанний бізнес зазнав суттєвих змін, основними тенденцiями йoго рoзвитку стaли: утвoрення ланцюгiв, пoглиблення спецiалізації закладiв, розвитoк мережi малих підприємств, діджиталізація, орієнтацiя на екологічність тощо. Дана сфера діяльності охоплює ту частину ринку послуг, де суб’єкти господарювання пропонують послуги з розміщення та харчування на комерційній основі. Такі послуги можуть поділятися на основні і додаткові. Готельна послуга не відчутна. Визначено, що важливою умовою результативного використання фінансів готельно-ресторанного бізнесу є обґрунтованість прийнятих рішень, їх реалізація в конкретній економічній ситуації з урахуванням передбачуваної вигоди. Чим складніше господарська діяльність, тим гостріше виявляється об’єктивна необхідність застосування наукової, комплексної системи управління фінансами та ефективної організації фінансів готельно- ресторанного бізнесу. Доведено, що пандемія COVID-19 негативно вплинула на функціонування готельно-ресторанного бізнесу. Щоб розвиватись та міцно протистояти конкуренції, суб’єкти готельно-ресторанної індустрії змушені були активно відстежувати пропозиції, які демонструє діджиталізація, кастомізація, еко- і соціальна відповідальність тощо. Водночас для зниження збитків усі готельні і ресторанні суб’єкти почали здійснювали різні антикризові заходи. Виокремлено, що економіка готельно-ресторанного бізнесу покликана максимізувати прибуток від наявних ресурсів, тобто вибирати найкращу альтернативу з метою досягнення максимального рівня задоволеності. Вона спрямована на аналіз функціонування та як взаємодію суб’єктів господарювання на ринку послуг. Вона сприяє розумінню, аналізу та вирішенню економічних проблем за допомогою різних інструментів, моделей, методів, які використовуються в різних ситуаціях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6086
ISSN: 2708-7530
Розташовується у зібраннях:Кафедра туризму та готельно-ресторанної справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NP_2022_09.pdf442,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.