Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6085
Название: Електронний маркетинг як інструмент супроводу компанії при виході на зовнішній ринок
Авторы: Разінькова, М.Ю.
Небаба, Н.О.
Ключевые слова: ринок
компанія
інструмент
електронний маркетинг
зовнішній ринок
Дата публикации: 15-ноя-2023
Издательство: Видавничий дім "Інтернаука"
Библиографическое описание: Разінькова М.Ю., Небаба Н.О. Електронний маркетинг як інструмент супроводу компанії при виході на зовнішній ринок. Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки".
Серия/номер: Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки";
Аннотация: У статті висвітлено завдання маркетингової діяльності компанії при виході на зовнішній ринок (визначити відсоток продажів, який вона очікує від зовнішніх ринків; на яких зарубіжних ринках вона буде працювати і скільки їх буде; в яких країнах і якого типу вона хоче працювати). Зазначено, що основу ринкового успіху складають маркетингові комунікації з використанням передових інформаційних технологій. З’ясовано сутність поняття «електронний маркетинг». Виокремлено основні напрямки застосування електронного маркетингу: маркетингові дослідження з позиції виробника / продавця продукції; проведення кампанії з просування; організація торгівлі через Інтернет (електронна комерція). Визначено принципи формування ефективної системи електронного маркетингу у компаніях, які здійснюють вихід на зовнішні ринки. Розроблено процес реалізації електронного маркетингу при виході на міжнародний ринок (постановка мети та завдань; визначення бюджету; вибір доменного ім’я та створення сайту; підготовка матеріалів по товарам; пошук споживачів; вибір методів просування; реалізація маркетингової програми; оцінка ефективності проведеної кампанії). Наведено інструменти електронного маркетингу (пошукова оптимізація - SEO, Search Engines Optimization; контекстна реклама; медійна реклама; реклама в соціальних мережах - SMO (Social Media Optimization, SMM – Social Media Marketing); вірусний маркетинг; директ- маркетинг; контент-маркетинг; PR-кампанії; digital out-of-home; CRM). Відмічено, що процес купівлі товару за допомогою різних інструментів електронного маркетингу став набагато простіше: споживач може придбати товар, який сподобався практично де завгодно і коли завгодно. З’ясовано переваги застосування електронного маркетингу в умовах виходу компанії на зовнішній ринок. Сформовано проблеми впровадження електронного маркетингу вітчизняними компаніями: внутрішні, соціальні, економічні, зовнішні. Надано пропозиції щодо ефективного управління електронним маркетингом в умовах виходу на зовнішній ринок – використання стратегічного підходу, що полягає в постійному підвищенні рівня конкурентоспроможності бізнесу, зміцненні ринкових позицій компанії шляхом ретельного систематичного аналізу конкурентної позиції фірми.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6085
ISSN: 2709-5444
Располагается в коллекциях:Кафедра міжнародного туризму та готельно-ресторанного бізнесу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
IN_2020_Razinkova.pdf495,79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.