Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6077
Title: Економічна сутність маркетингового управління в системі вищої освіти
Authors: Стеблюк, Н. Ф.
Keywords: заклад вищої освіти
маркетингове управління
управлінське рішення
конкурентоспроможність
освітня послуга
Issue Date: 15-Nov-2023
Publisher: Придніпровська Державна академія будівництва та архітектури
Citation: Стеблюк Н. Ф. Економічна сутність маркетингового управління в системі вищої освіти. Економічний простір, № 154, 2020. С. 51-55.
Series/Report no.: Економічний простір;№ 154, 2020
Abstract: У статті розглянуто трактування сутності і змісту поняття «маркетингове управління закладами вищої осві- ти» шляхом використання методики конструювання понять як специфічного виду діяльності, який слугує інструмен- том конкуренції та передбачає виконання послідовних дій на засадах і принципах маркетингу. Доведено, що формуван- ня сучасної та ефективної концепції управління закладами вищої освіти на маркетингових засадах вимагає з’ясування сутності маркетингового управління як окремої економічної категорії. Розглянуто й описано практичний алгоритм конструювання економічних понять і визначено склад структури поняття, яка складається з трьох компонентів: сутності явища, його змісту та результату. Маркетингове управління ставить за мету узгодження інтересів усіх підрозділів організації з її загальними цілями для ефективного здійснення ринкової діяльності та задоволення потреб споживачів у сучасних умовах.
URI: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6077
ISSN: 2224-6290
Appears in Collections:Кафедра міжнародного туризму та готельно-ресторанного бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЕП_12_2020.pdf327,09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.