Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6063
Назва: | Дослідження поведінки споживачів на ринку освітніх послуг |
Автори: | Стеблюк, Н. Ф. Копєйкіна, Є. В. |
Ключові слова: | вища освіта ринок освітніх по- слуг поведінка споживача маркетинг вищої освіти модель поведінки споживача |
Дата публікації: | 10-лис-2023 |
Бібліографічний опис: | Стеблюк Н. Ф., Копєйкіна Є. В. Дослідження поведінки споживачів на ринку освітніх послуг. Економічний вісник Донбасу, № 3(57), 2019/ |
Серія/номер: | Економічний вісник Донбасу;№ 3(57), 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Визначення споживчих потреб та інтересів – го- ловне завдання вищих навчальних закладів в умовах конкурентної боротьби. Розуміння поведінки потен- ційних та реальних здобувачів освіти допоможе за- кладу не тільки пристосуватися до неї, а й формувати її. Дослідження споживчих потреб на ринку освітніх послуг доцільно здійснювати з використанням марке- тингових методів. У статті розглянуто маркетинговий інструмента- рій визначення ставлення споживача до закладу вищої освіти та наукової оцінки рівня задоволеності/незадо- воленості. Запропоновано використання модифікова- ної моделі «ідеальної точки» для знаходження став- лення споживача до вищого навчального закладу та прийняття рішення про вступ. Проведені розрахунки дозволяють визначити ставлення майбутнього сту- дента до певного закладу вищої освіти з урахуванням його очікувань. Для дослідження задоволеності/незадоволеності споживачів освітніх послуг у статті наведено матрицю «ефективність/важливість», побудовану на основі опи- тування та оцінки задоволеності та важливості конкре- тних характеристик. Для формування інформаційно-аналітичної ос- нови з метою підвищення якості освітніх послуг у ро- боті наведено узгодження пріоритетів держави, ринку праці та споживачів з перспективою на майбутнє. Запропонована у статті модель поведінки спожи- вача відображає процес прийняття ним рішення від ус- відомлення потреби до реакції на освітні послуги. Про- ходячи кожну зі стадій, споживач змінює свої ролі, пе- ретворюючись із абітурієнта на студента, зі студента на випускника вищого навчального закладу. Форму- вання моделі поведінки споживача на ринку освітніх послуг дозволяє організувати ефективне управління маркетинговою діяльністю у ВНЗ та не тільки сприяти задоволенню потреб споживачів, а й формувати попит на ринку. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6063 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра міжнародного туризму та готельно-ресторанного бізнесу |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЕВД_03_2019.pdf | 365,32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.