Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6061
Назва: Міжнародний досвід формування стратегії та маркетингової політики підприємств готельного бізнесу
Автори: Самойлик, О.В.
Стеблюк, Н.Ф.
Кучер, М.М.
Сайгак, Є.Л.
Ключові слова: підприємство
готельний бізнес
стратегія
маркетингова політика
Індекс конкурентоспроможності країн за показниками подорожей та туризму
базові імперативи
Дата публікації: 10-лис-2023
Видавництво: Хмельницький національний університет
Бібліографічний опис: Самойлик О.В., Стеблюк Н.Ф., Кучер М.М., Сайгак Є.Л. Міжнародний досвід формування стратегії та маркетингової політики підприємств готельного бізнесу. Вісник Хмельницького національного університету, 2021, № 3. С. 197-202.
Серія/номер: Вісник Хмельницького національного університету;2021, № 3
Короткий огляд (реферат): Набули подальшого розвитку підходи щодо формування стратегії та маркетингової політики підприємств готельного бізнесу. Побудовано схему, що відображає базові імперативи цього процесу. Обґрунтовано, що маркетингова стратегія, на основі якої формується маркетингова політика та комплекс, є складовою загальної базової стратегії розвитку підприємства і взаємопов’язана з такими функціональними стратегіями, як стратегія надання готельних послуг, кадрова, фінансово - інвестиційна, логістична. Доведено, що головними детермінантами формування стратегії розвитку та маркетингової політик и підприємств готельного бізнесу є розвиток міжнародних та національних готельних мереж, аутентичних незалежних готельних підприємств, глобальні та національні тренди у сфері гостинності та туризму, споживчі вимоги та вподобання, обмеження , зумовлені пандемією. З метою порівняння потенціалу країн та виявлення їх особливостей для розвитку готельного та туристичного бізнесу розглянуто Індекс конкурентоспроможності країн за показниками подорожей та туризму (The Travel and Tourism Competitiveness Index (TTCI). Окреслено основні стратегічні напрями розвитку підприємств готельного бізнесу України та їх маркетингової політики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6061
ISSN: 2307-5740
Розташовується у зібраннях:Кафедра туризму та готельно-ресторанної справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВХНУ_03_2021.pdf411,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.