Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6024
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorНезвещук-Когут, Т.С.-
dc.contributor.authorЯзіна, В.А.-
dc.date.accessioned2023-11-06T08:54:36Z-
dc.date.available2023-11-06T08:54:36Z-
dc.date.issued2023-11-06-
dc.identifier.citationНезвещук-Когут Т.С., Язіна В.А. Соціальні мережі як каталізатор розвитку та дистрибуції послуг закладів ресторанного господарства. Причорноморські економічні студії, Випуск 61. 2021. С. 100-104.uk_UA
dc.identifier.issn2524-0900-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6024-
dc.description.abstractСтаття присвячена засадам функціону- вання та розвитку ресторанного господар- ства, яке висвітлено важливою складовою індустрії гостинності. Розглянуто акту- альність створення сторінок у соціальних мережах як каталізатора розвитку та дис- трибуції послуг закладів ресторанного гос- подарства. Наведено актуальні приклади закладів ресторанного господарства, що активно популяризують свої послуги в соціальних мережах і, при цьому, ефек- тивність їх роботи зростає. Розглянуто міжнародний досвід популяризації ресто- ранних послуг через соціальні мережі. Осо- блива увага приділена визначенню головних аспектів, які потрібно враховувати при дистрибуції ресторанних послуг через соці- альні мережі. Визначено основні складові в інноваційному управлінні розвитком закладу ресторанного господарства через соці- альні мережі. Обґрунтовано необхідність застосування досвіду створення сторінок у соціальних мережах, особливо в період поширення пандемії Covid-19 та наведено особливості створення, наповнення та ведення сторінки.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПричорноморські економічні студії;Випуск 61. 2021-
dc.subjectдистрибуціяuk_UA
dc.subjectзаклади ресторанного господарстваuk_UA
dc.subjectіндустрія гостинностіuk_UA
dc.subjectпослугиuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectInstagramuk_UA
dc.subjectFacebookuk_UA
dc.subjectцільова аудиторіяuk_UA
dc.titleСоціальні мережі як каталізатор розвитку та дистрибуції послуг закладів ресторанного господарстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Кафедра міжнародного туризму та готельно-ресторанного бізнесу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Язіна В.А., Незвещук-Когут Т.С..pdf197,43 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.