Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6017
Title: Економіка вражень у готельно-ресторанному господарстві
Authors: Камушков, О.С.
Ткач, В.О.
Язіна, В.А.
Keywords: атмосферний маркетинг
емоційний маркетинг
економіка вражень
готельно-ресторанне господарство
маркетинг вражень
сервіс
Issue Date: 2-Nov-2023
Publisher: Херсонський державний аграрно-економічний університет
Citation: Камушков, О., Ткач, В., Язіна, В. (2021). Економіка вражень у готельно-ресторанному господарстві. Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка, (7), 34-42.
Series/Report no.: Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка;Випуск 7, 2021
Abstract: У статті порушується питання різкого збільшення конкуренції на ринку готельного та ресторанного господарства, що викликало необхідність пошуку сучасних та унікальних підходів до зацікавлення нових та утримання постійних клієнтів. Розглянуто сутність концепції «економіка вражень», передумови її виникнення, завдання та інструменти впливу. Розкрито різницю між підприємством, яке орієнтоване на ресторанну або готельну послугу, та підприємством, яке орієнтоване на отримання емоцій клієнтами. Виділено групи мотивів вибору того чи іншого ресторану або готелю. Проаналізовано динаміку ресторанів Києва за останні п’ять років. Розглянуто властивості, притаманні сервісу, який орієнтовано на відвідувачів. Проаналізовано чинники, які впливають на рівень задоволеності відвідувачів ресторанів та готелів. Виділено можливі шляхи модернізації маркетингової стратегії через концепцію «економіка вражень».
URI: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6017
ISSN: 2708-0374
Appears in Collections:Кафедра міжнародного туризму та готельно-ресторанного бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Язіна В., Камушков О., Ткач В..pdf443,29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.