Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5920
Название: | Щодо моделювання транспортних потоків для аналізу завантаженості доріг в містах |
Авторы: | Черненко, А. О. Халіпова, Н. В. Леснікова, І. Ю. |
Ключевые слова: | моделювання транспортних потоків характеристики транспортного руху діаграми динаміки зміни швидкостей |
Дата публикации: | 16-окт-2023 |
Издательство: | ДНУЗТ ім. акад. В. Лазаряна |
Библиографическое описание: | Черненко А. О., Халіпова Н. В., Леснікова І. Ю. Щодо моделювання транспортних потоків для аналізу завантаженості доріг в містах. Збірник наукових праць ДНУЗТ ім. акад. В. Лазаряна, Вип. 12. 2016 р. С. 90-98. |
Серия/номер: | Збірник наукових праць ДНУЗТ ім. акад. В. Лазаряна;Вип. 12. 2016 р. |
Аннотация: | Метою дослідження є розвиток підходів до моделювання транспортних потоків в містах України, які ро-зташовані на основних напрямках МТК з метою аналізу завантаженості доріг. Об’єктом дослідження висту-пають транспортні потоки на дорогах транспортної мережі; предметом дослідження – завантаженість елеме-нтів транспортної системи та характеристики транспортного руху. Методами дослідження прийнято моде-лювання з застосуванням програмного продукту, що реалізований з використанням системи управління «СMS Drupal», заснованій на мові програмування PHP, мови програмування javascript, елементів HTML, та СSS. Результатом дослідження є аналітичний огляд використання інтелектуальних систем моделювання транспортних потоків, аналіз сучасних програмних продуктів для моделювання транспортних потоків. Здій-снено моделювання транспортних потоків з використанням власної програми «Free way», яка дозволяє відс-лідковувати завантаженість доріг України на основі аналізу динаміки швидкості на обраних ділянках доріг. За основу програми прийнято програму «Яндекс. Пробки». Базова програма є зручною, але мітки, які можна створити за допомогою цієї програми, не зберігаються після перезавантаження сторінки та стають недосту-пними для інших користувачів. Метою програми «Free way» є можливість створення «легких» міток з реко-мендаціями, які будуть зберігатися в базі даних і можуть обиратися з випадаючого списку. В статті наведені дані модельного експерименту з використанням програми «Free way» з метою дослідження завантаженості доріг України, що розташовані на основних напрямках міжнародних транспортних коридорів: Києва, Дніп-ра, Одеси та Львова. Для аналізу зміни швидкості руху обирали тільки з поміж тих вулиць, швидкість на яких в години «пік» протягом трьох діб не перевищувала 15 км/год. На основі даних реалізації модельного експерименту досліджено динаміку зміни швидкості транспортного потоку в різні часи доби. Наукова но-визна полягає в представленні нового програмного продукту – програми «Free way», яка допомагає спрос-тити моделювання транспортних потоків, удосконалити та розширити можливості спостереження і аналізу завантаженості доріг, швидкості руху транспортних засобів на основі діаграми динаміки зміни швидкостей. Реалізовано створення «легких» міток з рекомендаціями, які зберігаються в базі даних та назву яких можна обирати з випадаючого списку. Проаналізовано пропускну здатність окремих вулиць міст Києва, Дніпра, Одеси та Львова шляхом реалізації експериментального дослідження та побудови графіків динаміки швид-костей. В програмі реалізована можливість дослідження інших елементів транспортної системи та характе-ристик транспортного руху. Запропонований підхід доцільно розвивати в напрямку аналізу транспортної си-стеми міст на наявність «вузьких місць». Це дозволить розробляти і реалізовувати заходи та приймати управлінські рішення щодо покращення ситуації на шляхах України. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5920 |
Располагается в коллекциях: | Кафедра транспортних технологій міжнародної логістики |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
znpdnu_tstp_2016_12_16 Халипова.pdf | 906,74 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.