Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5869
Название: Соціальне підприємництво як індикатор свідомості суспільства
Авторы: Ільченко, В. М.
Ключевые слова: малий бізнес
соціальне підприємництво
місія
індикатор
криза
Дата публикации: 9-окт-2023
Издательство: Придніпровська Державна академія будівництва та архітектури
Библиографическое описание: Ільченко, В. М. (2022). Соціальне підприємництво як індикатор свідомості суспільства. Економічний простір, (178), 46-50.
Серия/номер: Економічний простір;№178, 2022
Аннотация: Істотно зростає інтерес до соціального підприємництва як до нового напрямку наукових досліджень, так і до практичного виду діяльності. Суспільство все більше і більше потребує нових форм соціально спрямованої діяльності, однією з яких є соціальне підприємництво. Соціальні підприємництва змінюють життя людей, сприяють поліпшенню середовища їх існування, підвищують добробут, формують умови доступу соціально незахищених верств населення до благ сучасного світу. Соціальне підприємництво не виключає прибутковості, але на першому місці є вирішення соціальних проблем або створення соціальної цінності для допомоги суспільству. Для цього використовуються ефективні бізнес-моделі, які забезпечують сталий розвиток підприємству. У багатьох країнах соціальні підприємництва є індикатором найбільш прогресивного та «людяного» бізнесу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5869
ISSN: 2224-6290
Располагается в коллекциях:Кафедра підприємництва та економіки підприємства

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ільченко 32.pdf277,39 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.