Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5869
Назва: Соціальне підприємництво як індикатор свідомості суспільства
Автори: Ільченко, В. М.
Ключові слова: малий бізнес
соціальне підприємництво
місія
індикатор
криза
Дата публікації: 9-жов-2023
Видавництво: Придніпровська Державна академія будівництва та архітектури
Бібліографічний опис: Ільченко, В. М. (2022). Соціальне підприємництво як індикатор свідомості суспільства. Економічний простір, (178), 46-50.
Серія/номер: Економічний простір;№178, 2022
Короткий огляд (реферат): Істотно зростає інтерес до соціального підприємництва як до нового напрямку наукових досліджень, так і до практичного виду діяльності. Суспільство все більше і більше потребує нових форм соціально спрямованої діяльності, однією з яких є соціальне підприємництво. Соціальні підприємництва змінюють життя людей, сприяють поліпшенню середовища їх існування, підвищують добробут, формують умови доступу соціально незахищених верств населення до благ сучасного світу. Соціальне підприємництво не виключає прибутковості, але на першому місці є вирішення соціальних проблем або створення соціальної цінності для допомоги суспільству. Для цього використовуються ефективні бізнес-моделі, які забезпечують сталий розвиток підприємству. У багатьох країнах соціальні підприємництва є індикатором найбільш прогресивного та «людяного» бізнесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5869
ISSN: 2224-6290
Розташовується у зібраннях:Кафедра підприємництва та економіки підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ільченко 32.pdf277,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.