Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5868
Название: Соціальне підприємництво: виклик чи порятунок для сучасної України
Авторы: Ільченко, В.М.
Онищенко, У.В.
Ключевые слова: соціальне підприємництво
соціальний стартап
соціальні проблеми
фандрайзінг
краудфандинг
гранти
інновації
Дата публикации: 6-окт-2023
Издательство: Tuculart s.r.o. & European Institute for Innovation Development
Библиографическое описание: Ільченко, В.М. i Онищенко, У.В. (2022). Соціальне підприємництво: виклик чи порятунок для сучасної України. The Third Special Humanitarian Issue of Ukrainian Scientists. European Scientific e-Journal, 5 (20), Ostrava: Tuculart Edition.
Серия/номер: The Third Special Humanitarian Issue of Ukrainian Scientists. European Scientific e-Journal;5 (20)
Аннотация: Істотно зростає інтерес до соціального підприємництва як до нового напрямку наукових досліджень, так і до практичного виду діяльності. Суспільство все більше і більше потребує нових форм соціально спрямованої діяльності, однією з яких є соціальне підприємництво. Соціальні підприємництва змінюють життя людей, сприяють поліпшенню середовища їх існування, підвищують добробут, формують умови доступу соціально незахищених верств населення до благ сучасного світу. В сучасних реаліях соціальне підприємництво позиціонується як інноваційна форма бізнесу, спроможна впроваджувати інновації, економічні й соціальні рішення соціальних проблем, серед яких бідність, підтримка незахищених верств суспільства, охорона довкілля, захист прав людини, енергетична безпека, збереження і відновлення земельних ресурсів, нерівномірний розподіл капіталу та ін. Соціальне підприємництво не виключає прибутковості, але на першому місці є вирішення соціальних проблем або створення соціальної цінності для допомоги суспільству. Для цього використовуються ефективні бізнес-моделі, які забезпечують сталий розвиток підприємству. У багатьох країнах соціальні підприємництва є індикатором найбільш прогресивного та “людяного” бізнесу. Ефективним механізмом фінансування соціального бізнесу вважають краудфандинг, як можливість залучити до реалізації проєкту соціальної дії значну кількість суб’єктів, що зацікавлені в його реалізації, бо відповідають власними вкладеними коштами. Від того, наскільки зрілим є суспільство, залежить можливість реалізації проєктів соціального підприємництва за участі механізму краудфандингу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5868
ISSN: 2695-0243
Располагается в коллекциях:Кафедра підприємництва та економіки підприємства

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ільченко 31.pdf415,46 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.