Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5868
Назва: Соціальне підприємництво: виклик чи порятунок для сучасної України
Автори: Ільченко, В.М.
Онищенко, У.В.
Ключові слова: соціальне підприємництво
соціальний стартап
соціальні проблеми
фандрайзінг
краудфандинг
гранти
інновації
Дата публікації: 6-жов-2023
Видавництво: Tuculart s.r.o. & European Institute for Innovation Development
Бібліографічний опис: Ільченко, В.М. i Онищенко, У.В. (2022). Соціальне підприємництво: виклик чи порятунок для сучасної України. The Third Special Humanitarian Issue of Ukrainian Scientists. European Scientific e-Journal, 5 (20), Ostrava: Tuculart Edition.
Серія/номер: The Third Special Humanitarian Issue of Ukrainian Scientists. European Scientific e-Journal;5 (20)
Короткий огляд (реферат): Істотно зростає інтерес до соціального підприємництва як до нового напрямку наукових досліджень, так і до практичного виду діяльності. Суспільство все більше і більше потребує нових форм соціально спрямованої діяльності, однією з яких є соціальне підприємництво. Соціальні підприємництва змінюють життя людей, сприяють поліпшенню середовища їх існування, підвищують добробут, формують умови доступу соціально незахищених верств населення до благ сучасного світу. В сучасних реаліях соціальне підприємництво позиціонується як інноваційна форма бізнесу, спроможна впроваджувати інновації, економічні й соціальні рішення соціальних проблем, серед яких бідність, підтримка незахищених верств суспільства, охорона довкілля, захист прав людини, енергетична безпека, збереження і відновлення земельних ресурсів, нерівномірний розподіл капіталу та ін. Соціальне підприємництво не виключає прибутковості, але на першому місці є вирішення соціальних проблем або створення соціальної цінності для допомоги суспільству. Для цього використовуються ефективні бізнес-моделі, які забезпечують сталий розвиток підприємству. У багатьох країнах соціальні підприємництва є індикатором найбільш прогресивного та “людяного” бізнесу. Ефективним механізмом фінансування соціального бізнесу вважають краудфандинг, як можливість залучити до реалізації проєкту соціальної дії значну кількість суб’єктів, що зацікавлені в його реалізації, бо відповідають власними вкладеними коштами. Від того, наскільки зрілим є суспільство, залежить можливість реалізації проєктів соціального підприємництва за участі механізму краудфандингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5868
ISSN: 2695-0243
Розташовується у зібраннях:Кафедра підприємництва та економіки підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ільченко 31.pdf415,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.