Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5864
Title: Інновації як концептуальна основа соціального підприємництва в Україні
Authors: Ільченко, В.М.
Keywords: інновації
соціальне підприємництво
малий бізнес
соціальний продукт
Issue Date: 6-Oct-2023
Publisher: Класичний приватний університет
Citation: Ільченко В.М. Інновації як концептуальна основа соціального підприємництва в Україні. Приазовський економічний вісник, Випуск 1(30) 2022. C. 50-54.
Series/Report no.: Приазовський економічний вісник;Випуск 1(30) 2022
Abstract: Дослідження полягає у позиціонуванні соціального підприємництва як інноваційної форми бізнесу, у його спроможності впроваджувати інновації, економічні й соціальні рішення соціальних проблем, серед яких – бідність, підтримка незахищених верств суспільства, охорона довкілля, захист прав людини, енергетична безпека, збереження і відновлення земельних ресурсів, нерівномірний розподіл капіталу та ін. Соціальне підприємництво змінює життя людей, сприяє поліпшенню середовища їх існування, підвищує добробут, формує умови доступу соціально незахищених верств населення до благ сучасного світу. Соціальне підприємництво не виключає прибутковості, але на першому місці є вирішення соціальних проблем або створення соціальної цінності для допомоги суспільству. У багатьох країнах соціальне підприємництво є індикатором найбільш прогресивного та «людяного» бізнесу.
URI: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5864
ISSN: 2522-4263
Appears in Collections:Кафедра підприємництва та економіки підприємства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ільченко 27.pdf252,86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.