Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5786
Название: Неформальні маркетингові комунікації та їх роль в інформаційному середовищі компанії
Авторы: Міщенко, А. П.
Яременко, С. С.
Ключевые слова: Традиційні (формальні) маркетингові комунікації
неформальні комунікації міжособистісного характеру
неформальні комунікації масового характеру
споживацька поведінка
традиційна реклама
Дата публикации: 22-сен-2023
Издательство: Університет митної справи та фінансів
Библиографическое описание: Міщенко А. П., Яременко С. С. Неформальні маркетингові комунікації та їх роль в інформаційному середовищі компанії. Економіка, №2, 2009.
Серия/номер: Економіка;№2, 2009
Аннотация: У статті досліджено ефективність традиційних форм маркетингових комунікацій. Розглянуто тенденції розвитку ринку маркетингових комунікацій. Представлено результати дослідження інформаційного середовища компанії, а саме джерела формування неформальних маркетингових комунікацій та канали їх поширення. Зроблено висновок про те, що в умовах поступового зниження ефективності традиційних форм маркетингових комунікацій більш важливими і дійовими стають неформальні маркетингові комунікації.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5786
ISSN: 2706-9079
Располагается в коллекциях:2009/2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
17.pdf6,52 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.