Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5786
Назва: Неформальні маркетингові комунікації та їх роль в інформаційному середовищі компанії
Автори: Міщенко, А. П.
Яременко, С. С.
Ключові слова: Традиційні (формальні) маркетингові комунікації
неформальні комунікації міжособистісного характеру
неформальні комунікації масового характеру
споживацька поведінка
традиційна реклама
Дата публікації: 22-вер-2023
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Міщенко А. П., Яременко С. С. Неформальні маркетингові комунікації та їх роль в інформаційному середовищі компанії. Економіка, №2, 2009.
Серія/номер: Економіка;№2, 2009
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено ефективність традиційних форм маркетингових комунікацій. Розглянуто тенденції розвитку ринку маркетингових комунікацій. Представлено результати дослідження інформаційного середовища компанії, а саме джерела формування неформальних маркетингових комунікацій та канали їх поширення. Зроблено висновок про те, що в умовах поступового зниження ефективності традиційних форм маркетингових комунікацій більш важливими і дійовими стають неформальні маркетингові комунікації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5786
ISSN: 2706-9079
Розташовується у зібраннях:2009/2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17.pdf6,52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.