Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5782
Назва: Концепція міжнародного туристичного маркетингу регіонів
Автори: Горб, К. М.
Ключові слова: Міжнародний туристичний маркетинг регіонів
регіональна економіка
міжнародні туристичні позиції регіону
Дата публікації: 22-вер-2023
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Горб К. М. Концепція міжнародного туристичного маркетингу регіонів. Економіка, №2, 2009
Серія/номер: Економіка;№2, 2009
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено формулюванню загальних положень міжнародного туристичного маркетингу регіонів (МТМР). Визначено об’єкт, предмет та основні суб’єкти МТМР (“продавців” і “покупців” туристичних товарів та послуг території), охарактеризовано особливості міжнародного маркетингового туристичного середовища регіону, загальні риси сегментування зарубіжних ринків туристичного попиту й основних складових міжнародного туристичного позиціонування регіону.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5782
ISSN: 2706-9079
Розташовується у зібраннях:2009/2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf285,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.