Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5782
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорб, К. М.-
dc.date.accessioned2023-09-22T07:49:51Z-
dc.date.available2023-09-22T07:49:51Z-
dc.date.issued2023-09-22-
dc.identifier.citationГорб К. М. Концепція міжнародного туристичного маркетингу регіонів. Економіка, №2, 2009uk_UA
dc.identifier.issn2706-9079-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5782-
dc.description.abstractСтаттю присвячено формулюванню загальних положень міжнародного туристичного маркетингу регіонів (МТМР). Визначено об’єкт, предмет та основні суб’єкти МТМР (“продавців” і “покупців” туристичних товарів та послуг території), охарактеризовано особливості міжнародного маркетингового туристичного середовища регіону, загальні риси сегментування зарубіжних ринків туристичного попиту й основних складових міжнародного туристичного позиціонування регіону.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;№2, 2009-
dc.subjectМіжнародний туристичний маркетинг регіонівuk_UA
dc.subjectрегіональна економікаuk_UA
dc.subjectміжнародні туристичні позиції регіонуuk_UA
dc.titleКонцепція міжнародного туристичного маркетингу регіонівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2009/2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf285,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.