Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5686
Название: Використання Інтернет-технологій в маркетинговій статистиці
Авторы: Міщенко, Д.А.
Дронова, Т.С.
Семенова, Л.Ю.
Ключевые слова: Інтернет-технології
маркетинг-статистика
просування послуг
Дата публикации: 1-сен-2023
Издательство: "Видавничий дім "Інтернаука"
Библиографическое описание: Міщенко Д.А. Використання інтернет-технологій в маркетинговій статистиці / Д.А. Міщенко, Т.С. Дронова, Л.Ю. Семенова // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки", №9, 2021.
Серия/номер: Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки";№9, 2021
Аннотация: У статті актуалізовано питання використання сучасних Інтернет-технологій у маркетинговій статистиці в дослідженнях методів просування послуг підприємства. Здійснено статистичний аналіз сучасних маркетингових методів просування послуг підприємства, яке веде свою активну діяльність як на В2В, так і на В2С ринках (на прикладі АТ КБ «ПриватБанк»). В процесі аналізу використовувались Інтернет-технології. Зокрема, сервіси для дослідження відвідуваності, часу перебування на сайті, географії та кількості переглядів, швидкість завантаження, ключові фрази, активність у соціальних мережах, Email-розсилки, гул форми для опитування респондентів. В результаті статистичного аналізу виявлено збільшення кількості відвідуваності сайту ПриватБанку. Переходи на сайт користувачі здійснюють через пряме посилання на сайт, через пошукові системи, через посилання на інших сайтах, через соціальні мережі та через поштові розсилки. Час перебування відвідувача на веб-сторінці приблизно однаковий. Більшість цільової аудиторії знаходиться в Україні. Швидкість завантаження сторінки в межах норми, що задовольняє користувачів. ПриватБанк веде активну діяльність у соціальних мережах, конкуренцію за активністю складає ОщадБанк. Найбільша активність користувачів спостерігається у робочі дні та години. Email-розсилка використовується для інформування клієнтів про важливі події. Анкетне опитування клієнтів ПриватБанку щодо найзручнішого способу отримання інформації показало, що майже 82 % користувачам зручно отримувати повідомлення у додатку Приват24. Крім того, респонденти відзначили високий рівень якості обслуговування у ПриватБанку. В рамках опитування користувачам було запропоновано внести пропозиції з метою покращення роботи банку. Маркетингове агентство All Motion Group здійснює SMM-супровід ПриватБанку в соціальних мережах.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5686
ISSN: 2709-5444
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
16327398459856.pdf714,17 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.