Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5681
Title: Аналіз товарного асортименту ритейла
Authors: Дронова, Т.С.
Keywords: товарний асортимент
АВС-аналіз
аналіз товарного асортименту
прибуток
товарообіг
Issue Date: 1-Sep-2023
Publisher: Мукачівський державний університет
Citation: Дронова Т.С. Аналіз товарного асортименту ритейла / Т.С. Дронова // Економіка та суспільство, Випуск # 25 / 2021.
Series/Report no.: Економіка та суспільство;Випуск # 25 / 2021
Abstract: Стаття присвячена дослідженню товарного асортименту ритейла. В результаті проведення АВС аналізу, виділено три групи товарів: група А – дуже важливі товари, група В – товари середньої важливості та група С – найменш важливі товари. Аналіз асортименту ТОВ «Простор» за внеском товарних груп в товарообіг та прибуток показав такі групи товарів: група АА – декоративна косметика, парфуми для жінок, нішева парфумерія, парфуми для чоловіків, засоби для догляду за волоссям; групи АВ та ВА – товари для догляду за оселею, ароматизатори, парфумовані свічки, атомайзери, лаки, гелі, основи для нігтів; група ВВ – інструменти для манікюру та педикюру, крем, бальзами та маски для обличчя, ароматична вода, спрей, захист від сонця, засоби для догляду для губ; група ВС – засоби гоління для чоловіків; група СС – косметичні щітки, біжутерія, аромати для дому, спецзасоби, гігієна і догляд, лазня і сауна, сумки, косметички, інструменти для манікюру та педикюру.
URI: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5681
ISSN: 2524-0072
Appears in Collections:Кафедра маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Економіка та суспільство. – 2021 - Я.pdf245,57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.