Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5676
Назва: Маркетингові дослідженя ролі інвестицій у підвищенні економічної ефективності сільськогосподарського виробництва
Автори: Дронова, Т.С.
Дата публікації: 30-сер-2023
Видавництво: ФОП КАНДИБА Т.П.
Бібліографічний опис: Дронова Т.С. Маркетингові дослідженя ролі інвестицій у підвищенні економічної ефективності сільськогосподарського виробництва / Т.С. Дронова // Сучасні аспекти науки: V-ий том колективної монографії / за ред. Є.О. Романенка, І.В. Жукової. Київ; Братислава: ФОП КАНДИБА Т.П., 2021.188 с.
Серія/номер: Сучасні аспекти науки: V-ий том колективної монографії;2021
Короткий огляд (реферат): У V-му томі колективної монографії розміщені публікації з питань: формування та розвитку теорії та історії державного управління; становлення регіонального управління та місцевого самоврядування; реалізації конституційного та міжнародного права; фінансів, банківської справи та страхування; психічного розвитку особистості; особливостей лексичних засобів вираження імперативної семантики тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5676
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Монографія 5-том.pdf4,79 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.