Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5669
Название: Архітектоніка маркетингового дослідження для вирішення проблем продовольчої безпеки
Другие названия: Architectonics of marketing research to solve food safety problems
Авторы: Pavlovska, Iryna
Ключевые слова: продовольча безпека
продовольче забезпечення,
маркетингове дослідження
продовольчі проблеми
концепція
інформаційна база
інструментарій маркетингового дослідження
маркетинг
учасники маркетингового дослідження
Дата публикации: 30-авг-2023
Издательство: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Библиографическое описание: Pavlovska I. Архітектоніка маркетингового дослідження для вирішення проблем продовольчої безпеки / I. Pavlovska // Економічні горизонти, №1(23), 2023. С.121-132.
Серия/номер: Економічні горизонти;№1(23), 2023
Аннотация: Стаття присвячена розробці послідовних етапів концепції маркетингового дослідження системи продовольчого забезпечення держави для розв’язання проблем продовольчої безпеки, а також формуванню структури маркетингових досліджень у сфері аналізу проблем продовольчого забезпечення. Запропоновано концепцію дослідження системи продовольчого забезпечення для розв’язання рішень продовольчої безпеки, а також схему формування, аналізу й оцінки інформаційної бази організації маркетингового дослідження в галузі продовольчого забезпечення для вирішення проблем продовольчої безпеки. Був зроблений висновок про те, що необхідність наукового (маркетингового) дослідження системи продовольчого забезпечення для розв’язання проблеми продовольчої безпеки, визначається суспільною потребою, яка потребує вивчення, дослідження і постає як якесь соціальне замовлення.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5669
ISSN: 2616-5236
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.