Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5661
Название: Маркетингова діагностика товарного асортименту рітейла в конкурентному середовищі
Авторы: Datsenko, Viktoriia
Dronova, Tetiana
Khurdei, Viktoriia
Mishchenko, Dmytro
Semenova, Ludmila
Ключевые слова: товарний асортимент
АВС-аналіз
рітейл
промо-акції
реклама
інновації
мерчандайзинг
маркетингова діагностика
Дата публикации: 29-авг-2023
Издательство: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Библиографическое описание: Datsenko V. Маркетингова діагностика товарного асортименту рітейла в конкурентному середовищі / V. Datsenko, T. Dronova, V. Khurdei, D. Mishchenko, L. Semenova // Економічні горизонти, №3(21), 2022. С. 100-110.
Серия/номер: Економічні горизонти;№3(21), 2022
Аннотация: Стаття присвячена маркетинговій діагностиці товарного асортименту в рітейлі в умовах жорсткої конкуренції. Дослідження проводилось на прикладі Корпорації «АТБ-маркет». Проаналізовано широту, повноту, новизну, стійкість, структуру та гармонійність асортименту. З метою виявлення найважливіших, важливих та не особливо важливих позицій було проведено АВС-аналіз категорії «7 днів». Здійснено порівняльну характеристику використання промо-акцій та реклами в рітейлах. Досліджуваний рітейл активно проводить рекламну діяльність, використовуючи її різні види. Проаналізовано використання мерчандайзингу в рітейлі. Здійснено порівняння інновацій в рітейлах.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5661
ISSN: 2616-5236
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Текст статті-Хурдей.pdf1,08 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.