Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5633
Назва: Особливості роботи викладачів вишів в умовах дистанційного навчання
Автори: Чижикова, Інна
Токарєва, Анастасія
Ключові слова: викладач
дистанційне навчання
іноземна мова
онлайн
ресурси
платформи
Дата публікації: 23-сер-2023
Видавництво: Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Бібліографічний опис: Чижикова І. Особливості роботи викладачів вишів в умовах дистанційного навчання / І. Чижикова, А. Токарєва // Науковий збірник «Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених, Вип 40, том 3, 2021. С. 255-261.
Серія/номер: Науковий збірник «Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених;Вип 40, том 3, 2021
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються особливості дистанційної роботи викладачів вищих навчальних закладів. Під час аналізу теоретичних наробок було встановлено, що дистанційна освіта вимагає спеціальних навичок і вмінь викладача для гарантування ефективної та результативної роботи під час дистанційного освітнього процесу у вишах. Освіта в такому форматі повинна так само забезпечувати високий рівень знань і вмінь студентів, професійної підготовки викладачів, певної цифрової обізнаності й кваліфікації студентів. Особлива увага в статті приділяється видам роботи й контролю знань у дистанційному форматі, а також перевагам і недолікам використання дистанційних форм навчання. Зосереджено увагу на технічних труднощах, з якими стикаються викладачі під час освітнього процесу, а також важкими моментами для самих студентів, які насамперед пов’язані з питаннями мотивації, самоконтролю та самоорганізації. У дослідженні наводяться приклади різних інтернетресурсів, за допомогою яких дистанційне навчання стає інтерактивним і цікавим для всіх учасників освітнього процесу, включаючи контекст вивчення іноземних мов. Використання різних інтернет-платформ робить процес дистанційної освіти майже досконалим із технічного боку, бо надає можливості без присутності в аудиторії працювати з усіма мовними навичками (говоріння, аудіювання, читання та письмо). Також у роботі надані приклади типів тестових завдань і наведені переваги їх використання в процесі вивчення іноземних мов. Тести можуть бути використані за різними цілями – від встановлення рівня володіння мовою до визначення підсумкового результату з коментарями й програмою для подальшого вдосконалення (за необхідністю). У статті також використані результати спостережень вітчизняних і закордонних науковців, які доводять ефективність дистанційних форм навчання. Наводиться приклад використання вебінарів для проведення дистанційного навчання та зв’язок із формуванням комунікативних навичок і вмінь студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5633
ISSN: 2308-4863
Розташовується у зібраннях:Кафедра іноземної філології, перекладу та професійної мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
43.pdf357,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.