Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5633
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чижикова, Інна | - |
dc.contributor.author | Токарєва, Анастасія | - |
dc.date.accessioned | 2023-08-23T07:52:34Z | - |
dc.date.available | 2023-08-23T07:52:34Z | - |
dc.date.issued | 2023-08-23 | - |
dc.identifier.citation | Чижикова І. Особливості роботи викладачів вишів в умовах дистанційного навчання / І. Чижикова, А. Токарєва // Науковий збірник «Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених, Вип 40, том 3, 2021. С. 255-261. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2308-4863 | - |
dc.identifier.uri | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5633 | - |
dc.description.abstract | У статті аналізуються особливості дистанційної роботи викладачів вищих навчальних закладів. Під час аналізу теоретичних наробок було встановлено, що дистанційна освіта вимагає спеціальних навичок і вмінь викладача для гарантування ефективної та результативної роботи під час дистанційного освітнього процесу у вишах. Освіта в такому форматі повинна так само забезпечувати високий рівень знань і вмінь студентів, професійної підготовки викладачів, певної цифрової обізнаності й кваліфікації студентів. Особлива увага в статті приділяється видам роботи й контролю знань у дистанційному форматі, а також перевагам і недолікам використання дистанційних форм навчання. Зосереджено увагу на технічних труднощах, з якими стикаються викладачі під час освітнього процесу, а також важкими моментами для самих студентів, які насамперед пов’язані з питаннями мотивації, самоконтролю та самоорганізації. У дослідженні наводяться приклади різних інтернетресурсів, за допомогою яких дистанційне навчання стає інтерактивним і цікавим для всіх учасників освітнього процесу, включаючи контекст вивчення іноземних мов. Використання різних інтернет-платформ робить процес дистанційної освіти майже досконалим із технічного боку, бо надає можливості без присутності в аудиторії працювати з усіма мовними навичками (говоріння, аудіювання, читання та письмо). Також у роботі надані приклади типів тестових завдань і наведені переваги їх використання в процесі вивчення іноземних мов. Тести можуть бути використані за різними цілями – від встановлення рівня володіння мовою до визначення підсумкового результату з коментарями й програмою для подальшого вдосконалення (за необхідністю). У статті також використані результати спостережень вітчизняних і закордонних науковців, які доводять ефективність дистанційних форм навчання. Наводиться приклад використання вебінарів для проведення дистанційного навчання та зв’язок із формуванням комунікативних навичок і вмінь студентів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Науковий збірник «Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених;Вип 40, том 3, 2021 | - |
dc.subject | викладач | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | іноземна мова | uk_UA |
dc.subject | онлайн | uk_UA |
dc.subject | ресурси | uk_UA |
dc.subject | платформи | uk_UA |
dc.title | Особливості роботи викладачів вишів в умовах дистанційного навчання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Кафедра іноземної філології, перекладу та професійної мовної підготовки |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
43.pdf | 357,72 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.