Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5631
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТокарєва, А.В.-
dc.contributor.authorЧижикова, І.В.-
dc.date.accessioned2023-08-23T07:26:18Z-
dc.date.available2023-08-23T07:26:18Z-
dc.date.issued2023-08-23-
dc.identifier.citationТокарєва А.В. Сучасні підходи до формування громадянської компетентності студентів: міжнародний та національний контексти / А.В. Токарєва, І.В. Чижикова // Вісник університету імені альфреда нобеля. Серія «Педагогіка і психологія». Педагогічні науки., 2021. № 1 (21). С. 88-93.uk_UA
dc.identifier.issn2522-9133-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5631-
dc.description.abstractСтаттю присвячено аналізу феномену громадянської компетентності студентської молоді в міжнародному та національному контекстах. Проаналізовано такі ключові поняття, як громадянство, громадянин, громадянські чесноти, громадянська культура, громадянська компетентність. Простежено генезис та становлення основних понять дослідження від часів Аристотеля до сьогодення. Спираючись на теоретичний аналіз, наведено узагальнене визначення поняття «громадянська компетентність», яку розглянуто як соціальне явище, що можна сформувати шляхом навчання та виховання. У другій частині статті обґрунтовано значущість процесу громадянської освіти як для України, так і для інших країн світу. Подано основні структурні компоненти громадянської освіти, серед яких виявлено знання та розуміння ключових понять громадянськості; цінності та ставлення; навички та здібності. Наведено моделі громадянської освіти та окреслено шляхи її впровадження у середній та вищій школах. Виокремлено проблеми, пов’язані зі становленням громадянської освіти в Україні. Зроблено акцент на використанні серйозних відеоігор як перспективного засобу формування громадянської компетентності, що наразі, активно використовується в країнах західної Європи. Наведено приклади соціальних проєктів на основі серйозних відеоігор, веб-платформ та мобільних пристроїв, спрямованих на вирішення соціальних проблем суспільства. Зроблено висновки про необхідність визнання громадянської освіти не тільки і не стільки як предмета навчальної програми, а як важливої частини освітньої політики – центральної як для освітян, так і для суспільства в цілому, як на міжнародному, так і на національному рівнях.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет імені Альфреда Нобеляuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник університету імені альфреда нобеля. Серія «Педагогіка і психологія». Педагогічні науки.;2021. № 1 (21)-
dc.subjectгромадянська компетентністьuk_UA
dc.subjectгромадянськістьuk_UA
dc.subjectгромадянинuk_UA
dc.subjectгромадянські чеснотиuk_UA
dc.subjectгромадянська культураuk_UA
dc.subjectгромадянська освітаuk_UA
dc.subjectсерйозні відеоігриuk_UA
dc.subjectосвітня політикаuk_UA
dc.titleСучасні підходи до формування громадянської компетентності студентів: міжнародний та національний контекстиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра іноземної філології, перекладу та професійної мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11 (1).pdf242,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.