Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5631
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Токарєва, А.В. | - |
dc.contributor.author | Чижикова, І.В. | - |
dc.date.accessioned | 2023-08-23T07:26:18Z | - |
dc.date.available | 2023-08-23T07:26:18Z | - |
dc.date.issued | 2023-08-23 | - |
dc.identifier.citation | Токарєва А.В. Сучасні підходи до формування громадянської компетентності студентів: міжнародний та національний контексти / А.В. Токарєва, І.В. Чижикова // Вісник університету імені альфреда нобеля. Серія «Педагогіка і психологія». Педагогічні науки., 2021. № 1 (21). С. 88-93. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2522-9133 | - |
dc.identifier.uri | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5631 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено аналізу феномену громадянської компетентності студентської молоді в міжнародному та національному контекстах. Проаналізовано такі ключові поняття, як громадянство, громадянин, громадянські чесноти, громадянська культура, громадянська компетентність. Простежено генезис та становлення основних понять дослідження від часів Аристотеля до сьогодення. Спираючись на теоретичний аналіз, наведено узагальнене визначення поняття «громадянська компетентність», яку розглянуто як соціальне явище, що можна сформувати шляхом навчання та виховання. У другій частині статті обґрунтовано значущість процесу громадянської освіти як для України, так і для інших країн світу. Подано основні структурні компоненти громадянської освіти, серед яких виявлено знання та розуміння ключових понять громадянськості; цінності та ставлення; навички та здібності. Наведено моделі громадянської освіти та окреслено шляхи її впровадження у середній та вищій школах. Виокремлено проблеми, пов’язані зі становленням громадянської освіти в Україні. Зроблено акцент на використанні серйозних відеоігор як перспективного засобу формування громадянської компетентності, що наразі, активно використовується в країнах західної Європи. Наведено приклади соціальних проєктів на основі серйозних відеоігор, веб-платформ та мобільних пристроїв, спрямованих на вирішення соціальних проблем суспільства. Зроблено висновки про необхідність визнання громадянської освіти не тільки і не стільки як предмета навчальної програми, а як важливої частини освітньої політики – центральної як для освітян, так і для суспільства в цілому, як на міжнародному, так і на національному рівнях. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Університет імені Альфреда Нобеля | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Вісник університету імені альфреда нобеля. Серія «Педагогіка і психологія». Педагогічні науки.;2021. № 1 (21) | - |
dc.subject | громадянська компетентність | uk_UA |
dc.subject | громадянськість | uk_UA |
dc.subject | громадянин | uk_UA |
dc.subject | громадянські чесноти | uk_UA |
dc.subject | громадянська культура | uk_UA |
dc.subject | громадянська освіта | uk_UA |
dc.subject | серйозні відеоігри | uk_UA |
dc.subject | освітня політика | uk_UA |
dc.title | Сучасні підходи до формування громадянської компетентності студентів: міжнародний та національний контексти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Кафедра іноземної філології, перекладу та професійної мовної підготовки |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
11 (1).pdf | 242,52 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.