Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5628
Назва: Особливості розробки web-застосунків для системи дистанційного навчання з допомогою бібліотеки React
Автори: Кошова, О. П.
Черненко, О. О.
Чілікіна, Т. В.
Комар, І. І.
Ключові слова: система дистанційного навчання
web-застосунок
jsx
React
об’єктна модель документа (DOM)
Дата публікації: 21-сер-2023
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Кошова О. П. Особливості розробки web-застосунків для системи дистанційного навчання з допомогою бібліотеки React / О. П. Кошова, О. О. Черненко, Т. В. Чілікіна, І. І. Комар // Системи та технології, № 1 (65), 2023. С. 20-31.
Серія/номер: Системи та технології;№ 1 (65), 2023
Короткий огляд (реферат): В роботі розглядаються особливості розробки системи дистанційного навчання для студентів закладів вищої освіти з використанням мови програмування TypeScript та бібліотеки React. В статті показано, що однією із найбільш ефективних технологій навчання в сучасних умовах виступають інтерактивні технології навчання та різноманітні системи дистанційного навчання. Проаналізовано найбільш відомі існуючі системи дистанційного навчання, а саме: Moodle Blackboard Google Classroom Canvas. Виокремлено їхні функціональні можливості та можливості для роботи викладачів і студентів. Виокремлено недоліки та переваги кожної із систем. Для оволодіння студентами спеціальності «Комп’ютерні науки» необхідними навичками і компетентностями для майбутньої професійної діяльності виокрем-лено педагогічні умови їх навчання із використанням системи дистанційного навчання, а саме: необхідність поєднання традиційного стилю викладання дисциплін із інформаційними та інноваційними технологіями навчання, що забезпе-чить системність та функціональність отриманих знань, умінь і навичок; введення лабораторних форм практич-них занять та інформаційних технологій на основі прикладних програм. Показано, що розробка системи дистанцій-ного навчання є одним із практико-орієнтованих завдань. За результатами аналізу систем аналогічного призначення, проведеного в нашому дослідженні, було обрано для розробки елементів системи дистанційного навчання: сервіс для розробки інтерфейсів та прототипування Figma; мову програмування TypeScript; Css-препроцесор Sass; бібліотеки: React, Redux, Redux-Saga, Zod; система контролю версіями Git.Проєкт реалізований на мові програмування TypeScript з використанням бібліотеки React. Побудовано UML діа-граму прецедентів розробленої системи дистанційного навчання, що містить прецеденти для екторів: авторизований користувач неавторизований користувач, користувач, викладач та адміністратор. Прецеденти наступні: авториза-ція, перегляд власних курсів, перегляд журналу з оцінками, перегляд власних файлів, перегляд налаштування профілю, перегляд переліку курсів, які викладає, перегляд курсу, перегляд тем, перегляд матеріалів, перегляд налаштування курсу, перегляд користувачів.Проаналізовано переваги та особливості використання бібліотеки React для створення системи дистанційного навчання. Із допомогою використання бібліотеки React було розроблено систему дистанційного навчання, відповідно до діаграми прецедентів, а саме: Сторінки викладача та Сторінка студента із відповідними функціями та можли-востями
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5628
ISSN: 2521-6643
Розташовується у зібраннях:2023/1(65)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
101-Текст статті-190-1-10-20230714.pdf2,59 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
101-Текст статті-190-1-10-20230714.pdf2,59 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.