Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5614
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛихолат, О. А.-
dc.contributor.authorВишнікіна, О. В.-
dc.contributor.authorАпалькова, Д. К.-
dc.date.accessioned2023-08-21T10:15:01Z-
dc.date.available2023-08-21T10:15:01Z-
dc.date.issued2023-08-21-
dc.identifier.citationЛихолат О. А. Диверсифікація діяльності готельно-ресторанного підприємства як спосіб підвищення конкурентноздатності / Системи та технології, № 1 (65), 2023. С. 141-146.uk_UA
dc.identifier.issn2521-6643-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5614-
dc.description.abstractУ статті розглянуті питання стратегії диверсифікації як стратегії зростання, яка натепер широко вико-ристовується у сфері тимчасового розміщення та харчування. Щоб отримати цілісну картину ефективності диверсифікації підприємства, необхідно ретельно проаналізувати всі підсистеми підприємства, які зазнали впливу проекту диверсифікації діяльності, а саме: фінансову, економічну, виробничу, технологічну, інформаційну, і крім того, необхідно враховувати вплив на зовнішнє середовище підприємства, особливо ринки, на яких воно працює, і лояльність споживачів. Тож оцінка ефективності диверсифікації діяльності підприємства може бути реалізо-вана лише за наявності у відповідального керівника чи служби підприємства певної системи показників. Основними групами показників є: фінансово-економічні, виробничо-технологічні, ринкові. У сукупності всі вищезазначені показники дають комплексну оцінку ефективності диверсифікації діяльності підприємства у сфері тимчасового розміщення та харчування. Наявність єдиної формалізованої системи показників може полегшити процес аналізу ефективності проекту впровадження диверсифікації діяльності на підприємстві. Крім того, ця система показни-ків повинна враховуватися в економічній службі підприємства та використовуватися в системі управління еконо-мікою. Щоб визначити, чи дійсно диверсифікація виправдана, підприємцям необхідно чітко визначити алгоритм дій. Запропонований алгоритм складається з 5 кроків, кожен крок визначає необхідну кількість дій, достатніх для здійснення кожного наступного кроку в процесі впровадження стратегії диверсифікації на підприємстві. Таким чином, перш ніж прийняти рішення про диверсифікацію готелю, підприємець повинен проаналізувати ситуацію щодо життєздатності існуючого бізнесу і зробити вибір у тому напряму, що є найбільш ефективним з метою набуття конкурентних переваг на ринку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesСистеми та технології;№ 1 (65), 2023-
dc.subjectдиверсифікаціяuk_UA
dc.subjectготельно-ресторанні підприємстваuk_UA
dc.subjectефективність диверсифікаціїuk_UA
dc.subjectсистема показниківuk_UA
dc.subjectалгоритм оцінки впровадження диверсифікаціїuk_UA
dc.titleДиверсифікація діяльності готельно-ресторанного підприємства як спосіб підвищення конкурентноздатностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023/1(65)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
117-Текст статті-218-1-10-20230714.pdf883,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.