Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5601
Title: Євроінтеграційний інноваційний маркетинг діяльності посадових осіб у сфері прийняття рішень щодо молодіжної політики
Authors: Міщук, Є. В.
Адамовська, В. С.
Keywords: європейська інтеграція
інноваційний маркетинг
молодіжна політика
посадові особи
управлінські рішення
Issue Date: 17-Aug-2023
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Міщук Є. В. Євроінтеграційний інноваційний маркетинг діяльності посадових осіб у сфері прийняття рішень щодо молодіжної політики / Є. В. Міщук, В. С. Адамовська // Публічне управління та митне адміністрування, № 1 (36), 2023. С. 64-69.
Series/Report no.: Публічне управління та митне адміністрування;№ 1 (36), 2023
Abstract: У статті сформовано пропозиції з імплементації інноваційного маркетингу у сферу діяльності посадових осіб та прийняття рішень щодо молодіжної політики. Систематизовано перелік державних посадових осіб України, котрі відповідальні за євроінтеграційні питання, у т.ч. у сфері політики щодо молоді. Показано шляхи прямої комунікації українських державних посадових осіб із європейськими представниками, що включають діяльність у консультативних та робочих групах, які займаються розробкою імплементації європейських стандартів і політик в Україні, а також у вигляді консультацій та підтримки в реалізації проєктів і програм з молодіжної політики та євроінтеграції в Україні. Проаналізовано реальні приклади організації діяльності посадовців у сфері роботи із молоддю. Розроблено типовий сценарій організації робочої зустрічі з питань молодіжної політики між Україною та Європейською комісією. Визначено перелік європейських програм для молоді, участь у яких також можуть брати молоді люди з України. Обґрунтовано важливість процесу вироблення та прийняття рішення про започаткування нової програми для молоді на рівні посадових осіб Європейської комісії. Сформовано загальний алгоритм цього процесу. Показано, що для реалізації окремих молодіжних програм можуть залучалися інші інституції ЄС, такі як Європейський парламент і Рада Європейського Союзу. Виявлено недоліки при прийнятті рішень Європейською комісією у сфері молодіжної політики. Визначено тотожність виявлених недоліків з упущеннями, притаманними для прийняття рішень у відповідній сфері в Україні. Для українських реалій виявлений перелік недоліків доповнено відсутністю реалізації прийнятих рішень та політичними впливами. Для усунення окреслених недоліків уперше запропоновано імплементувати елементи інноваційного маркетингу. Обґрунтовано, що інноваційний маркетинг може бути дуже ефективним інструментом у молодіжній політиці, якщо він базуватиметься на ретельному вивченні цільової аудиторії, враховуватиме її потреби та інтереси та пропонуватиме ефективні й доступні для неї рішення.
URI: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5601
ISSN: 2310-9653
Appears in Collections:2023/ №1(36)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9.pdf369,72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.