Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5552
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯзіна, В.А.-
dc.contributor.authorСтеблюк, Н.Ф.-
dc.contributor.authorТретьякова, В.О.-
dc.date.accessioned2023-08-08T11:43:32Z-
dc.date.available2023-08-08T11:43:32Z-
dc.date.issued2023-08-08-
dc.identifier.citationЯзіна В.А. Управління іміджем підприємства гостинності та особливості його формування / В.А. Язіна, Н.Ф. Стеблюк, В.О. Третьякова // Науковий погляд: економіка та управління, № 2 (82) / 2023. С. 86-93.uk_UA
dc.identifier.issn2521-666X-
dc.identifier.issn2706-9079-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5552-
dc.description.abstractСтаття присвячена вивченню іміджу підприємства сфери гостинності як основного детермінанту успішного функціонування закладу готельно-ресторанного господарства. Досліджено аспекти формування й розвитку іміджу підприємства та з’ясовано, що імідж є комплексним поняттям, елементами якого є репутація, якість продукту та послуг, дизайн, популярність, ціна, система знижок, місія й стратегія компанії, фірмовий стиль тощо. Обґрунтовано теоретико-методичні основи формування й управління іміджем закладу сфери гостинності, які сприяють успішному функціонуванню підприємства на ринку послуг. Визначено ефективні шляхи підвищення іміджу підприємства гостинності, найпродуктивнішим з яких є розробка власної чітко продуманої програми створення позитивного іміджу з обов’язковим формуванням взаємопов’язаних елементів: фундаменту, зовнішнього, внутрішнього і нематеріального іміджів, що охоплюють усі складові й засоби утворювання успішного іміджу. Встановлено основні чинники, що ефективно впливають на формування позитивного іміджу підприємств індустрії гостинності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий погляд: економіка та управління;№ 2 (82) / 2023-
dc.subjectготельно-ресторанне підприємствоuk_UA
dc.subjectіндустрія гостинностіuk_UA
dc.subjectпідприємство гостинностіuk_UA
dc.subjectпозитивний іміджuk_UA
dc.subjectуправління іміджемuk_UA
dc.subjectформування іміджуuk_UA
dc.titleУправління іміджем підприємства гостинності та особливості його формуванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023/2 (82)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf469,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.