Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5532
Назва: Реалії туристичного бізнесу в умовах пандемії
Автори: Дудчик, Оксана
Сальникова, Тетяна
Ключові слова: туристичний бізнес
туристи
пандемія
внутрішній та зовнішній туризм
готельно-ресторанна справа
Дата публікації: 3-сер-2023
Видавництво: Мукачівський державний університет
Бібліографічний опис: Дудчик, О., Сальникова, Т. (2021). Реалії туристичного бізнесу в умовах пандемії. Економіка та суспільство, (32).
Серія/номер: Економіка та суспільство;2021, №32
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена аналізу діяльності підприємств туристичної сфери і суміжної сфери тимчасового роз міщення та організації харчування. Згідно кодів економічної діяльності, що діють в Україні, визначено секції і розділи, в яких відображається діяльність підприємств цих сфер. Проаналізовано динаміку кількості підпри ємств туристичної та готельно-ресторанної галузі за період 2016–2020 роки, фінансові результати їх діяль ності. Досліджено динаміку та структуру в’їзних, виїзних та внутрішніх туристів. Розглянуто зміни в реалізації послуг протягом 2020 року. Методологічною базою при написанні статті служили праці вітчизняних науковців, інформація Державної служби статистики України. Проведений аналіз дав змогу оцінити негативний вплив пандемії на функціонування туристичного бізнесу. В післякарантинний період сфера туризму потребуватиме державної підтримки для свого відновлення і розвитку
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5532
ISSN: 2524-0072
Розташовується у зібраннях:Кафедра фінансів, банківської справи та страхування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РЕАЛІЇ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ.pdf155,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.