Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5474
Title: Фахова передвища освіта як об’єкт публічного адміністрування
Authors: Лютіков, П.С.
Приймаченко, Д.В.
Keywords: адміністративно-правове регулювання
освіта
публічне адміністрування
система
фахова передвища освіта
Issue Date: 7-Jun-2023
Publisher: Ужгородський національний університет
Citation: Лютіков П.С. Фахова передвища освіта як об’єкт публічного адміністрування / П.С. Лютіков, Д.В. Приймаченко // Електронне наукове видання «Аналітично-порівняльне правознавство», № 6, 2022. С. 236-239.
Series/Report no.: Електронне наукове видання «Аналітично-порівняльне правознавство»;№ 6, 2022
Abstract: У статті зроблено спробу розглянути, на підставі аналізу доктринальних та нормативних джерел, фахову передвищу освіту як об’єкт публічного адміністрування. Зокрема, зазначено, що мета фахової передвищої освіти має загальний та індивідуальний (спеціальний) характер, широке та вузьке розуміння. У вузькому розумінні фахова передвища освіта спрямована на формування та розвиток певного рівня кваліфікації, який буде підтверджувати здатність особи виконувати спеціалізовані завдання у певній галузі професійної діяльності або у процесі навчання, що вимагає застосування положень і методів відповідних наук та може характеризуватися певною невизначеністю умов; відповідальність за результати своєї діяльності; здійснення контролю інших осіб у визначених ситуаціях. Загальною метою фахової передвищої освіти є – забезпечення сталого соціального, економічного та інноваційного розвитку держави за рахунок якісної підготовки конкурентоздатного людського капіталу та посилення зв’язку суспільства та фахової передвищої освіти.
URI: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5474
Appears in Collections:Кафедра публічного та приватного права

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
АПА 2022 ДВП_Лютіков.pdf179,13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.