Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5473
Название: | Суб’єкти публічного адміністрування закладами фахової передвищої освіти в Україні |
Авторы: | Приймаченко, Д. В. Лютіков, П. С. |
Ключевые слова: | публічне адміністрування суб’єкти публічного адміністрування сфера освіти фахова передвища освіта законодавство в сфері освіти |
Дата публикации: | 7-июн-2023 |
Издательство: | Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара |
Библиографическое описание: | Приймаченко Д. В. Суб’єкти публічного адміністрування закладами фахової передвищої освіти в Україні / Д. В. Приймаченко, П. С. Лютіков // Актуальні проблеми вітчизняної юриспруденції, № 5. 2022. С. 140-147. |
Серия/номер: | Актуальні проблеми вітчизняної юриспруденції;№ 5. 2022 |
Аннотация: | Актуальність обраної теми обумовлена з одного боку, доцільністю запровадженням інноваційного міжнародного досвіду в процес публічного адміністрування в сфері освіти, а з іншого – потребою удосконалення суб’єктного складу публічного адміністрування в сфері фахової передвищої освіти, з’ясування обсягу їх компетенції та співвідношення владних повноважень. Мета презентованої статті полягає в тому, щоб на основі комплексного аналізу теоретичних засад адміністративно-правової науки, норм чинного законодавства в сфері освіти, правозастосовної діяльності, встановити систему суб'єктів публічного адміністрування, визначити їх роль в процесі реалізації законів та інших нормативно-правових актів в освітній сфері, виявити вади правового регулювання та сформулювати науково обґрунтовані пропозиції щодо їх подолання. Відповідно до сформульованої мети визначено наступні задачі: проаналізувати законодавчі актив сфері освіти та встановити інституційний механізм публічного адміністрування в досліджуваній сфері; визначити поняття публічного адміністрування в сфері фахової передвищої освіти; дослідити правові та організаційні засади функціонування суб'єктів публічного адміністрування в сфері фахової передвищої освіти: сучасний стан та перспективи; сформулювати пропозиції щодо удосконалення національного законодавства в сфері освіти. Методологічне підґрунтя дослідження становить цілісна та узгоджена система методів, способів та прийомів наукового пізнання, що дозволила проаналізувати обране правове явище у єдності його соціального змісту та юридичної форми. Усвідомлення колізійних питань функціонування системи суб'єктів публічного адміністрування в сфері фахової передвищої освіти та пропоновані зміни до чинного законодавства в сфері освіти дозволять удосконалити інституційний механізм публічного адміністрування в сфері освіти. В результаті це дозволить визначити роль окремих суб'єктів в системі публічного адміністрування в сфері фахової передвищої освіти, з’ясувати обсягу їх компетенції та співвідношення владних повноважень. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5473 |
ISSN: | 2664-6226 |
Располагается в коллекциях: | Кафедра публічного та приватного права |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Актуальні 2022 ДВП_Лютіков.pdf | 297,6 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.