Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5397
Назва: Розвиток соціального підприємництва в Україні
Автори: Редько, К.Ю.
Ткаченко, І.О.
Ключові слова: соціальне підприємництво
інновації
соціальний ефект
післявоєнне відновлення
соціальна місія
Дата публікації: 29-тра-2023
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Редько К.Ю. Розвиток соціального підприємництва в Україні / К.Ю. Редько, І.О. Ткаченко // Науковий погляд: економіка та управління, № 1 (81) / 2023. С. 93-99.
Серія/номер: Науковий погляд: економіка та управління;№ 1 (81) / 2023
Короткий огляд (реферат): Соціальне підприємництво – актуальний шлях розвитку будь-якого суспільства, оскільки воно поєднує в собі соціальну місію з бізнес-підходом. Актуальність соціального підприємництва визначається тим, що воно здатне забезпечити розв'язання соціальних проблем, які не вирішуються державою чи комерційними організаціями. Соціальні підприємства можуть працювати у галузях, таких як охорона здоров'я, освіта, екологія, соціальна допомога та інші. Вони забезпечують розвиток соціально-економічних систем та зменшують вплив нерівності на суспільство. У статті розглянуто фактори, які впливають на зростання популярності впровадження соціального підприємництва, визначено його переваги та недоліки. Також проаналізовано досвід ведення цієї форми бізнесу в найуспішніших європейських країнах та в Україні зокрема. Авторами запропоновано декілька шляхів впровадження проектів соціального підприємництва з метою післявоєнного відновлення України.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5397
ISSN: 2706-9079
Розташовується у зібраннях:2023/1(81)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdf446,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.