Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/531
Название: Правові проблеми реалізації соціальної реклами як способу екологічної освіти та виховання
Другие названия: Legal issues of the implementation of social advertising as the way of environmental education
Авторы: Старосуд, І. М.
Ключевые слова: соціальна реклама
екологічна освіта
екологічне виховання
екологічне управління
економічний механізм охорони довкілля
social advertising
environmental education
environmental management
economic mechanism of environmental protection
Дата публикации: 13-апр-2016
Издательство: Академія митної служби України
Библиографическое описание: 1. Основні засади (стратегія) державної екологічної політики України на період до 2020 року : Закон України № 2818-VI від 21.12.2010 // Офіційний вісник України. – 2011. – № 3. − Ст. 158. 2. Про ліквідацію спеціальних підрозділів Міністерства охорони навколишнього природного середовища та затвердження голів комісій з їх ліквідації : Постанова КМУ № 159 від 13.03.2013 // Офіційний вісник України. – 2013. – № 22. – Ст. 740. 3. Положення про Міністерство екології та природних ресурсів України : Указ Президента України № 452/2011 від 13.04.2011 // Офіційний вісник України. – 2011. – № 29. – Cт. 1258. 4. Про рекламу : Закон України № 270/96-ВР від 03.07.1996 // Відомості Верховної Ради України. – 1996. – № 39. – Cт. 181. 5. Про охорону навколишнього природного середовища : Закон України № 1264-XII від 25.06.1991 // Відомості Верховної Ради України. – 1991. – № 41. – Cт. 546. 6. Про затвердження переліку видів діяльності, що належать до природоохоронних заходів : Постанова КМУ № 1147 від 17.09.1996 // Зібрання постанов Уряду України. – 1996. – № 18. – Cт. 505.
Серия/номер: Право;2/2013
Аннотация: Проаналізовано екологічну політику України та її напрямки в контексті реалізації екологічної освіти і виховання; визначено чинники, що забезпечують їх ефективність; запропоновано власний погляд щодо значення соціальної реклами в екологічній сфері як складової екологічної освіти та виховання. Виокремлено напрямки вдосконалення законодавства в галузі екологічної освіти і виховання, а також запропоновано належні зміни до нього.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/531
ISSN: 2310-4708
Располагается в коллекциях:2013/2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
14.pdfЕлектронне видання254,04 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.